„Изгубеното куче“ - нова трогателна реклама от Budweiser

Поредиците са трудни за заснемане и в киното, и в света на телевизионната реклама. Това обаче явно не е проблем за американската марка бира Budweiser и агенция Anomaly.

Двете представят новата реклама на марката за най-гледния телевизионен ефир от годината в САЩ - финала на футболната лига Супербоул. Рекламата е продължение на миналогодишната на Budweiser с един главен герой - отново златният лабрадор. 

Видеото стопля сърцето и се харесва на любителите на кучета, като разказва история за изгубеното кученце, което търси път обратно към дома. Отново музиката играе решаваща роля за въдействието. Саундтракът е по-бавна, акустична версия на песента "I'm Gonna Be (500 Miles)" на Proclaimers, изпълнена от Sleeping at Last, посочва Adweek. 

Кадрите са заснети в ранчо край Санта Барбара, Калифорния. Участват 8 кученца - 7 женски и едно мъжко, всички на възраст 11-12,5 седмици. 

Това вероятно ще е една от най-харесваните реклами от Супербоул 2015. Предлагаме ви да я видите. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп е разочарован от Путин, днес ще разговаря със Зеленски
Финансовият министър: Данъците няма да се повишават
Масирано полицейско присъствие по всички пътища в страната ще има днес и в неделя
Перуанско заведение в столицата Лима оглави класацията „50-те най-добри ресторанта в света“
Премиерът с призив: Да няма стихийна паническа обмяна на левове в евро!
Времето: Жълт код за високи температури в 18 области
Петролът поевтиня, след като Иран потвърди ангажимента си за неразпространение на ядрени оръжия
Производителят на чипове Nvidia може скоро да стане най-скъпата компания в историята