„История с бележки“ - една трогателна реклама за баща и син

Симпатичен рекламен спот от минута събира внимание в САЩ с разказаната в него история за самотен баща, който отглежда сина си. Макар че му е трудно да общува с детето, бащата не се отказва и е постоянен като му изпраща кратки съобщения, написани на бележки, които поставя в раницата му или шкафовете у дома.
Рекламата е дело на компанията за дигитален маркетинг в САЩ DigitasLBi. Клиентът в кампанията е Whirlpool Corporation.
Идеята на видеото е да се хареса на зрителите като покаже ситуации, в които всеки родител е изпадал, като приготвянето на вечеря, която прегаря, борбата с тревогите на детето в училище или дори смъртта на любимата декоративна рибка. Ето и видеото.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Революционна „супер“ ваксина може напълно да спре растежа и разпространението на рака
Наука и Здраве |Meta инвестира 1,5 милиарда долара в AI център за данни в Тексас
Компании |Администрацията на САЩ е упълномощила ЦРУ за тайни операции във Венецуела
Свят |Digital age: Техно пробиви и открития
Технологии |Уолстрийт вярва, че бумът в цената на златото и среброто далеч не е приключил
Финанси |Москва предаде на САЩ 350 страници документи за убийството на президента Джон Кенеди
Свят |Ризантела: Орхидеята, която цъфти под земята
Любопитно |Тръмп: Израел може да поднови боевете в Газа, ако "Хамас" не спази споразумението за прекратяване на огъня
Свят |Свръхзареден витамин K може да помогне на мозъка да се самолекува
Наука и Здраве |Времето: Остава облачно, сутринта и с мъгли
България |Палестинската автономия започва кампания в Европа за признаване на палестинската държава
Свят |Палеонтолози откриха най-дългата пътека за разходки на динозаврите
Любопитно |На днешната дата, 16 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |ADVERTORIAL

Защо автоматизацията с чатботове е ключът към успеха на вашия бизнес: Преглед на възможностите и ролята на AI-Masters агенцията

GROHE Dice: когато дизайнът срещне DIY и превърне ремонта на банята в бизнес казус с бърза възвръщаемост

Коментари
Няма въведени кометари.