„Какво не харесва в себе си мама?“ - новата кампания на Dove

С тази актуална и идейна кампания брандът козметични продукти Dove отново работи по темата за самооценката на жените и колко много могат да се заблуждават те за собствената си красота. Изпитано, той залага на експеримент, разказан във видео. Този път обаче героините участват заедно с дъщерите си.

Сюжетът е следният: няколко майки са помолени да опишат на лист какво не харесват в тялото си. Някои от тях посочват „носа ми“, други „краката ми, те са твърде едри“. След това им се дава да разгледат друг списък с отговорите на същия въпрос, дадени от техните дъщери. Оказва се, че всяка мама предава своите комплекси и разбирания за красота, включително положителните, на детето си. Така момиченцата са отговорили в повечето случаи, че не харесват в себе си същото, което не допада на техните майки - „носа си“, „краката си“. И че харесват в лицето и тялото си подобни неща.

„Независимо дали става дума за майка, леля, учител или сестра, всички жени могат да дадат позитивен пример на следващото поколение, като изразяват на глас собствената си красота с увереност“, коментира маркетинг директорът на Dove Дженифър Бремнър, цитирана от Adweek.

Кампанията е дело на рекламна агенция Ogilvy Париж.

Вижте.  

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Радев: Правителството е декор на дуото Пеевски-Борисов, а правосъдието е избирателно
Unilever разработи дизайнерско звено, базирано на изкуствен интелект
Чехия прие закон, който определя пет години затвор за комунистическа пропаганда
България успешно се конкурира с Франция и Италия по производството на черен хайвер
Времето: Топло и слънчево, но следобед ще се заоблачи
На днешната дата, 19 юли. Рождениците днес
Бившият шеф на УЕФА и легендарен футболист Мишел Платини беше обран в дома си край Марсилия
Президент на Иран си взе такси, след като заредиха колите от кортежа му с разреден бензин