„Какво не харесва в себе си мама?“ - новата кампания на Dove


С тази актуална и идейна кампания брандът козметични продукти Dove отново работи по темата за самооценката на жените и колко много могат да се заблуждават те за собствената си красота. Изпитано, той залага на експеримент, разказан във видео. Този път обаче героините участват заедно с дъщерите си.

Сюжетът е следният: няколко майки са помолени да опишат на лист какво не харесват в тялото си. Някои от тях посочват „носа ми“, други „краката ми, те са твърде едри“. След това им се дава да разгледат друг списък с отговорите на същия въпрос, дадени от техните дъщери. Оказва се, че всяка мама предава своите комплекси и разбирания за красота, включително положителните, на детето си. Така момиченцата са отговорили в повечето случаи, че не харесват в себе си същото, което не допада на техните майки - „носа си“, „краката си“. И че харесват в лицето и тялото си подобни неща.

„Независимо дали става дума за майка, леля, учител или сестра, всички жени могат да дадат позитивен пример на следващото поколение, като изразяват на глас собствената си красота с увереност“, коментира маркетинг директорът на Dove Дженифър Бремнър, цитирана от Adweek.

Кампанията е дело на рекламна агенция Ogilvy Париж.

Вижте.  

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Зеленски: Ако Путин иска да превземе Източна Украйна, ще трябва да погребе един милион от войниците си
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Макрон търси нов премиер, който да сложи край на кризата във Франция
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Кристалина Георгиева: Несигурността е новото нормално за световната икономика
Проф. д-р Деян Радев: Ниското ниво на финансова грамотност носи голям риск
Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици