„Мечтата” – нова, трогателна реклама на Turkish Airlines
Турският авиопревозвач Turkish Airlines събира симпатии в страната си, а и сред маркетинг наблюдателите по света, с рекламна история, разказана във видео.
Клипът показва три момченца и момиченце, които си играят в бедно анадолско село и гледат как самолетите преминават над него в небето, питайки се дали отиват към Истанбул – най-далечното и интересно място, до което се ограничават въображението и детският им ум.
Рекламата е направена от агенция Lowe в Истанбул с цел да потвърди ангажимента на компанията да лети в цяла Турция, предлагайки авиопревоз в близост до всички хора. Агенцията не е използвала актьори. Спотът с децата е заснет в естествената им среда в рамките на три месеца, посочва campaignlive.co.uk. Режисьорът се казва Бахадир Караташ и работи в турското филмово студио Filmpark.
Ето го и клипът. Това е рекламата, която ви представяме днес. Приятно гледане!
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Времето: Жълт код за значителни валежи в 3 области в Югозападна България
България |Генеративният изкуствен интелект променя SEO завинаги
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |Имате ли нужда от дигитален детокс?
Техники за успех |На днешната дата, 13 май. Рождениците днес
На днешната дата |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 12-ти до 18-ти май
Хороскоп |Генеративният изкуствен интелект променя SEO завинаги
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |Имате ли нужда от дигитален детокс?
Техники за успех |На днешната дата, 13 май. Рождениците днес
На днешната дата |Може ли чревната флора да ни превърне в престъпници?
Наука и Здраве |Как технологиите променят енергийния пазар?
16-и зелен и енергиен форум |Времето: Жълт код за значителни валежи в 3 области в Югозападна България
България |ADVERTORIAL

United Group International ще пусне в експлоатация ново оптично трасе, свързващо Гърция и Югоизточна Европа

Първо публично представяне на безплатния софтуер в помощ на хора, лишени от зрителни способности

Коментари
Няма въведени кометари.