„Опитай чувството“ - новата реклама на „Кока-Кола“ (видео)


"Кока-Кола" сменя познатото по света рекламно мото "Отвори щастието" (Open Happiness) с "Опитай чувството" (Taste the Feeling), съобщава сайтът с новини от света на маркетинга и рекламата Adweek. Промяната се въвежда с цел смисълът да е по-близък до продукта - газираната напитка, и да не се насочват мислите на публиката вместо към него, към идеята за щастието. 

Под ръководството на главния маркетингов директор Маркос де Куинто, компанията стартира активности, с които той иска да обедини марките й глобално. Започва с 25 нови реклами, в които акцентът е повече върху продукта. 

Ето и една от тях. Това видео с красиви кадри на име "Под напрежение" е заснето с цел да достигне тийнейджърите - младата публика, която винаги е купувала и харесвала "Кока-Кола". Кадрите подчертават енергията и способността им да бъдат активни 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата. Ключов е саундтракът - кавър на песента на Queen и Дейвид Бауи "Under pressure".

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Мъск твърди, че роботите Optimus ще спасят Tesla. Много от тях обаче все още не работят
Шефът на НАТО предупреждава, че Китай и Русия се готвят за „дългосрочна конфронтация“
Премиерът Желязков пред Антонио Коща: Решението на българския парламент е да не изпращаме войски в Украйна
На днешната дата, 5 септември. Имен ден празнуват Захари, Захария, Захарина, Зара, Елисавета
Изгубени в превода: Как Африка се опитва да преодолее езиковата бариера в областта на изкуствения интелект
Как да превърнете емоциите от врагове в съюзници на работното място
Времето: Остава топло, с превалявания на места по южното крайбрежие
Гуцанов: Средната работна заплата в страната се е увеличила с 12%