„Опитай чувството“ - новата реклама на „Кока-Кола“ (видео)


"Кока-Кола" сменя познатото по света рекламно мото "Отвори щастието" (Open Happiness) с "Опитай чувството" (Taste the Feeling), съобщава сайтът с новини от света на маркетинга и рекламата Adweek. Промяната се въвежда с цел смисълът да е по-близък до продукта - газираната напитка, и да не се насочват мислите на публиката вместо към него, към идеята за щастието. 

Под ръководството на главния маркетингов директор Маркос де Куинто, компанията стартира активности, с които той иска да обедини марките й глобално. Започва с 25 нови реклами, в които акцентът е повече върху продукта. 

Ето и една от тях. Това видео с красиви кадри на име "Под напрежение" е заснето с цел да достигне тийнейджърите - младата публика, която винаги е купувала и харесвала "Кока-Кола". Кадрите подчертават енергията и способността им да бъдат активни 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата. Ключов е саундтракът - кавър на песента на Queen и Дейвид Бауи "Under pressure".

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тейлър Суифт измести Мадона в класацията на най-успешните музикални изпълнители
Румен Спецов освободи председателя на УС на "Лукойл" Евгени Маняхин
Цената на биткойна падна под 90 хил. долара за първи път от седем месеца
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 17 до 23 ноември
КС: Председателят на НС няма право да се произнася еднолично за национален референдум
Сундар Пичай: Никоя компания няма да бъде защитена, ако AI балонът се спука
Гръцките железници започват 24-часова стачка
Обществено обсъждане: Предвижда се нов единен електронен билет за влак, автобус, самолет и воден транспорт