„Опитай чувството“ - новата реклама на „Кока-Кола“ (видео)


"Кока-Кола" сменя познатото по света рекламно мото "Отвори щастието" (Open Happiness) с "Опитай чувството" (Taste the Feeling), съобщава сайтът с новини от света на маркетинга и рекламата Adweek. Промяната се въвежда с цел смисълът да е по-близък до продукта - газираната напитка, и да не се насочват мислите на публиката вместо към него, към идеята за щастието. 

Под ръководството на главния маркетингов директор Маркос де Куинто, компанията стартира активности, с които той иска да обедини марките й глобално. Започва с 25 нови реклами, в които акцентът е повече върху продукта. 

Ето и една от тях. Това видео с красиви кадри на име "Под напрежение" е заснето с цел да достигне тийнейджърите - младата публика, която винаги е купувала и харесвала "Кока-Кола". Кадрите подчертават енергията и способността им да бъдат активни 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата. Ключов е саундтракът - кавър на песента на Queen и Дейвид Бауи "Under pressure".

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Лидерите на страните от ЕС са направили първа крачка към използване на замразени руски активи в полза на Украйна
Времето: Топло и дъждовно. Жълт код за силен вятър е обявен в 25 области
На днешната дата, 24 октомври. Рождениците днес
Цитат на деня
8-и банково-финансов форум: Лични финанси - инвестиции, доходност и има ли „живот извън банките“?
AB InBev си партнира с Netflix за ко-брандирани кампании и събития на живо
8-и банково-финансов форум: Дигитална трансформация и иновации в банковия сектор
Как Европа може да използва замразените руски активи, за да помогне на Украйна?