„Плашилото” – една реклама, претендент за Златен лъв в Кан

Този кратък анимационен филм от 3:22 минути на Chipotle в САЩ е един от претендентите за награда на предстоящото след дни най-престижно събитие за креативна реклама в света – международния рекламен фестивал в Кан. Авторите на Adweek смятат, че той ще бъде един от наградените със Златен лъв или друго отличие на фестивала.

За разлика от други реклами, които получиха широк отглас в мрежата през годината и вероятно ще съберат овациите в Кан, или поне ще бъде разпознаваеми, филмът не е чак толкова популярен за широката публика. Затова ви го представяме. Той се вписва в тенденцията от 2013 г. да се излъчва сравнително дълго анимационно рекламно видео, в което компютърната графика впечатлява и трогателната история грабва сърцата.

Кампанията е дело на CAA Marketing в Лос Анджелис. Озвучена е от изпълнение на Фиона Епъл. Анимацията е на Moonbot Studios. Кадрите представляват антиутопична фантазия, в която главният герой – плашило – бяха от индустриална компания за производство на храни, управлявана от зли врани, за да си открие ресторант в провинцията.

Вижте. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Вече нямаме мнозинство за правителство, ГЕРБ, ИТН и БСП са малцинство със 100 депутати
Гърция поиска помощ от ЕС в борбата с горските пожари
Времето: Непосилна жега от 37-42 градуса, а привечер - гръмотевици
Проект: Здравните кабинети в детски градини и училища с нови изисквания и дейности
Неработещи климатици и работа навън са най-честите сигнали за опасни условия на труд в жегата към Инспекцията по труда
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий
Желязков: В атаките срещу приемането на еврото имаме данни за руско участие
Близо 4000 служители на НАСА избират да напуснат Aгенциятa