„Признанието на бащата“ - една реклама, която трогна Шерил Сандбърг

„Признанието на бащата“ - една реклама, която трогна Шерил Сандбърг

Това е един от най-въздействащите видеоклипове, които някога съм гледала, сподели във Facebook главният оперативен директор в най-голямата социална мрежа и "дясна ръка" на Марк Зукърбърг - Шерил Сандбърг. Авторката на "LeanIn" - книга за мястото на жените в бизнеса и тяхното развитие, е трогната от рекламна кампания на Ariel в Индия. 

В сюжета на рекламата баща пише писмо до забързаната си, вечно заета дъщеря, в което прави признание - той забелязва нейното натоварване да бъде майка, домакиня и работеща жена едновременно и съжалява, че не е помагал на майка й повече вкъщи през годините. Бащата се извинява и от името на бащата на съпруга й, който не е дал добър пример на сина си да го възпита да бъде активен у дома поне малко. Поне малко повече. 

Кампанията припомня за несправедливото очакване от жените да вършат всичко и за това че има мъже по света, които признават техния труд и заслуги и са готови с малки стъпки да бъдат по-полезни за семействата. Рекламата е дело на агенция BBDO Worldwide и грабна статуетка Glass Lion на международния фестивал на рекламното творчество в Кан през 2015 г. Видеото със субтитри на английски език може да гледате тук, така както го споделя със света Шерил Сандбърг. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
Времето: Слънчево с температури до 37 градуса
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?