„Скучна“ реклама на София Копола изтъква обикновените хора в нормални ситуации
Съвсем нормални, обикновени, дори учудващо скучни са героите на София Копола в новата рекламна кампания на GAP, режисирана от нея. И неслучайно.
Видеоклиповете са част от Коледната стратегия на бранда да се рекламира като облекло, подходящо за всеки в ежедневието му, и да бъде антипод на луксозните марки с присъщата за тях изключителност на съвършените лица и тела на манекените, които ги рекламират.
Кампанията е озаглавена „Обличай се нормално“. Тя показва ситуации, в които всички сме попадали. Например, да отидеш на бар по празниците, да изтърпиш Коледното представление на дете, което ти е близко и трябва да уважиш, или да бъдеш раздразнен и същевременно умилен от роднините си, с които се събираш само преди посрещането на новата година.
Последната от трите ситуации е отразена във видеото, което следва тук.
"Рекламите за GAP на Копола са странни, показват неудобни моменти, и същевременно са сладки. Точно каквито са Коледните празници за всички ни", коментира BloombergBusinessweeek.
Вижте.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.