„Спорът на майките конкурентки“ - една реклама от САЩ, която забавлява
Малко смешна, малко трогателна, с доза ирония и в голяма степен припомняща истини. Такава е тази реклама за майчинството и родителската грижа, представена в Щатите от марката бебешки храни Similac.
Видеото е същински кратък филм, в чиито сюжет на игралната площадка за деца в града се срещат различни отбори майки с един отбор татковци. Всеки от отборите е обединен от разбиране за отглеждането на децата - че трябва да се кърмят колкото може по-дълго или че не трябва. Екипът на работещитее майки в костюми се пита "Какво ли правят по цял ден?" другите жени по майчинство, отдали се на децата си напълно. Настава същински спор на майките конкурентки, в който бащите се чувстват не по-малко важни и засегнати.
Клипът завършва умно, като убеждава зрителя, че макар да имаме различни разбирания за това кое е важно в родителството, всички сме обединени от тревогата за децата - невинните същества.
Това е рекламата от света, която избрахме да ви покажем днес в рубриката ни за маркетинг. Представя я Adweek с добър отзив.
Ето я и нея.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.