„Спорът на майките конкурентки“ - една реклама от САЩ, която забавлява


Малко смешна, малко трогателна, с доза ирония и в голяма степен припомняща истини. Такава е тази реклама за майчинството и родителската грижа, представена в Щатите от марката бебешки храни Similac. 

Видеото е същински кратък филм, в чиито сюжет на игралната площадка за деца в града се срещат различни отбори майки с един отбор татковци. Всеки от отборите е обединен от разбиране за отглеждането на децата - че трябва да се кърмят колкото може по-дълго или че не трябва. Екипът на работещитее майки в костюми се пита "Какво ли правят по цял ден?" другите жени по майчинство, отдали се на децата си напълно. Настава същински спор на майките конкурентки, в който бащите се чувстват не по-малко важни и засегнати.

Клипът завършва умно, като убеждава зрителя, че макар да имаме различни разбирания за това кое е важно в родителството, всички сме обединени от тревогата за децата - невинните същества.

Това е рекламата от света, която избрахме да ви покажем днес в рубриката ни за маркетинг. Представя я Adweek с добър отзив.

Ето я и нея. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 22 до 28 декември
Румен Радев: Хората, които се представят за организатори на моя партия, са измамници
На днешната дата, 22 декември. Имен ден празнуват Анастас и Анастасия
Коледните продажби на дребно в Германия са разочароващи до момента
Кипърският президент ще участва утре в срещата на върха Кипър – Гърция – Израел в Йерусалим
Времето: Днес ще бъде предимно облачно
Западното разузнаване подозира, че Русия разработва ново оръжие, насочено към сателитите Starlink
Златото поскъпна до рекордно ниво на фона на геополитическото напрежение и очакванията за лихвите на Фед