„Сродни души” – нова романтика от Axe

Unilever представя нова реклама на марката си мъжки дезодоранти Axe.

Видеото е по-деликатно и по-малко сексистко спрямо кампаниите на бранда от преди години, в които манекенки падаха от небето или прииждаха на рояци на плажа, веднага щом главният герой се напръскаше с тази марка козметика. То се вписва в нов курс на маркетинг съобщението на бранда - посланието остава същото и гласи, че Axe ще те направи по-привлекателен мъж, но... вече с доза романтика. Този маркетинг курс беше заложен от предишната популярна кампания на Axe - "Прави любов, а не война", излъчена в най-скъпия рекламен блок на САЩ за годината - финалът на футболната лига в страната Супербоул 2014. 

Рекламата е озаглавена "Сродни души”. Тя разказва историята на младеж, който среща любимата си няколко пъти в историята на човечеството, но винаги нещо неочаквано се случва и той не успява да се запознае с нея. Двамата разменят погледи в праисторически времена, когато той е същински Джон Сноу от „Игра на тронове”, но... внезапно се разцепва айсберг. След това я вижда в древен Рим, но... изригва вулканът Помпей. Озовава се в много други ситуации, каквито сме виждали в световноизвестните филми – в коридорите на „Титаник” я зърва, но корабът потъва. Намира се в каубойски бар и я вижда, но започва сбиване. За да се случи накрая щастливият финал.

Рекламата е озвучена от песента “One” на Хари Нилсън и е дело на една от най-добрите британски рекламни агенции  - BBH в Лондон.

1,2,3… видео история!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ