„Татко“ - една от най-силните реклами на годината

Италианската телекомуникационна компания Wind представи в YouTube може би най-силната реклама на месец август 2014 г., а защо не и една от най-силните на годината.

Видеото е от 4:05 минути. То разказва с виртуозност на режисурата, красиви кадри, заснети в Италия и без думи на актьорите, само с музикален фон, историята на мъж, който иска да се срещне с баща си. Филмът проследява негово пътуване през времето на спомените и буквално, днес, в самата Италия, докато се прибира у дома.

По пътя си мъжът търси телефона на баща си в указателя на смартфона си, написва имейла му от електронната си поща пред компютъра, но така и не позвънява. Не изпраща писмо.

Посланието е, че „понякога, за да комуникираме наистина, технологиите не са всичко“. Много щедро от страна на телеком, финансирал рекламата.

Кампанията успя да трогне хиляди зрители по света и да припомни колко силна и неповторима е връзката ни с човека, който наричаме „татко“.

Вижте.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп: Зеленски пристига, за да подпише споразумение за украинските редки земни елементи
Губим второто плащане от 653 млн. евро по Плана за възстановяване
Депутатите напуснаха протестно пленарна зала заради "Възраждане"
ЕС държи "в ръкава" тайно оръжие за 200 млрд. евро, докато Тръмп доминира в преговорите за Украйна
Учени откриха на Марс следи от океани и широки пясъчни плажове
Въпросът, който да зададете в края на интервю за работа
Бившият кандидатът за президент на Румъния Калин Джорджеску е задържан от полицията
Започва разработването на едно от най-големите газови находища в Европа – „Нептун Дийп“ в Румъния