„Татко“ - една от най-силните реклами на годината
Италианската телекомуникационна компания Wind представи в YouTube може би най-силната реклама на месец август 2014 г., а защо не и една от най-силните на годината.
Видеото е от 4:05 минути. То разказва с виртуозност на режисурата, красиви кадри, заснети в Италия и без думи на актьорите, само с музикален фон, историята на мъж, който иска да се срещне с баща си. Филмът проследява негово пътуване през времето на спомените и буквално, днес, в самата Италия, докато се прибира у дома.
По пътя си мъжът търси телефона на баща си в указателя на смартфона си, написва имейла му от електронната си поща пред компютъра, но така и не позвънява. Не изпраща писмо.
Посланието е, че „понякога, за да комуникираме наистина, технологиите не са всичко“. Много щедро от страна на телеком, финансирал рекламата.
Кампанията успя да трогне хиляди зрители по света и да припомни колко силна и неповторима е връзката ни с човека, който наричаме „татко“.
Вижте.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Генеративният изкуствен интелект променя SEO завинаги
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |Имате ли нужда от дигитален детокс?
Техники за успех |На днешната дата, 13 май. Рождениците днес
На днешната дата |Денят в цифри
България |Имате ли нужда от дигитален детокс?
Техники за успех |На днешната дата, 13 май. Рождениците днес
На днешната дата |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 12-ти до 18-ти май
Хороскоп |Може ли чревната флора да ни превърне в престъпници?
Наука и Здраве |Генеративният изкуствен интелект променя SEO завинаги
Маркетинг |Акция "Светлина" за велосипедистите тръгва в София
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |Митове и легенди за успешната кариера
Техники за успех |ADVERTORIAL

United Group International ще пусне в експлоатация ново оптично трасе, свързващо Гърция и Югоизточна Европа

Първо публично представяне на безплатния софтуер в помощ на хора, лишени от зрителни способности

Коментари
Няма въведени кометари.