Bild: Лубиц се опитал да вдигне самолета преди да го разбие

Нови подробности от трагедията с полета на Germanwings във френските Алпи, разкри германският в. Bild. Изданието цитира подробности от предварителния вътрешен доклад на френското бюро за разследване на авиокатастрофи BEA, в който, освен безспорните доказателства, че пилотът Андреас Лубиц умишлено е насочил самолета към гибел, пише, че в последния момент той се е опитал да промени самоубийственото падане. Лубиц е направил опит ръчно да вдигне самолета, но автопилотът продължил да изпълнява зададената маневра и лайнерът се е разбил, посочва изданието като цитира данни от доклада на френските следователи.
„Какво се е случило в този момент? Лубиц внезапно се е уплашил от смъртта? Изпаднал е в паника? Или е искал да предотврати катастрофата”, пита изданието.
Мнението на шефа на френската разследваща служба Реми Шути обаче е, че не вярва, че германският пилот е искал да предотврати разбиването на самолета, се отбелязва още в материала.
Огласени по-рано данни от предварителния отчет за катастрофата във френските Алпи потвърдиха появили се информации, че Лубиц е репетирал смъртоносното снижаване на самолета по време на полет, извършен ден по-рано.
Той е извършил серия от странни маневри на път от Дюселдорф за Барселона, пише El Pais. Тогава също е останал сам в пилотската кабина за няколко минути и на няколко пъти е задал максимално снижение на самолета Airbus A320, според предварителния доклад, разпространен от френските следователи.
В документа в обем от 20 страници се посочва, че в 7,19 часа сутринта по време на полета до Барселона са били записани звуци, наподобяващи отваряне и затваряне на вратата на пилотската кабина, които отговарят на момента, в който пилотът е излязъл. Тогава самолетът е летял на височина от на 11 000 м.
В 7,20 часа контролната кула в Бордо е поискала самолетът да се снижи на височина от 10 000 м. 18 секунди по-късно обаче вторият пилот е избрал възможно най-малката височина от 30 м. Той е запазил тази настройка за три секунди, преди да я промени на най-голямата възможна височина – 15 000 м. и да понижи отново до 10 500 м.
В 7,22 часа Лубиц отново е избрал височина от 30 м., а след това я е сменил отново, преди да се спре на 7 600 м.
В 7,24 часа се е чул сигнал, отваряне на пилотската кабина и капитанът отново е влязъл. Докато командирът на полета е липсвал, Лубиц е избрал най-ниската възможна височина на полет и я е коригирал общо пет пъти.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цвете от пустинята Атакама в Чили може да крие ключа към устойчиви на суша култури
Любопитно |Испания залага на имиграцията за облекчаване на недостига на работна ръка
Свят |ЕК ни дава на съд за непълно въвеждане на правилата за командированите водачи
ЕС |Goldman Sachs: Твърде рано е да се тревожим за балон в BigTech
Финанси |Четвърт Век Съвършенство: Историята на Бова Кар и първото представителство на BMW в Бургас
Технологии | Технологии |Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Наука и Здраве |Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Наука и Здраве |Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
Свят |"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Общество |Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
Общество |От утре държавата ще глобява търговци за нарушения на Закона за въвеждане на еврото
България |Островът Ташироджима: Царството на котките
Любопитно |Борсов наблюдател: Нищо не може да спре възхода на Уолстрийт
Финанси | Коментари |ADVERTORIAL

Новоиздадените кредитни карти от Fibank са с още по-добри условия и атрактивни бонуси

Национална конференция за имотния пазар в еврозоната събира експерти, инвеститори и институции в София на 31 октомври

Коментари
Няма въведени кометари.