Kit-Kat с аромат на соев сос - хит в Япония
Западните търговци отдавна са свикнали с чудатия вкус на японските потребители - от хамбургерите на McDonald’s със скариди до безалкохолното на Pepsi с вкус на краставица.
Nestle обаче счупи класациите за креативност като пусна на японския пазар 19 различни вкуса на една от най-добре продаваните си марки в източната страна - Kit-Kat. Шоколадовият производител я предлага в различни аромати, традиционни за всеки регион на страната, като соев сос, зелен чай, пъпеш, печена царевица или мисо (японска подправка).
"Нестле наистина знае как да се изгради уникална стойност на марките си", коментира Майкъл Макларън, регионален директор на McCann Worldgroup's в Азия, маркетинг компанията, която работи за Nestle на този пазар.
Успехът на Kit-Kat в Япония не е никак случаен. Европейските служители на Nestle са били приятно изненадани, когато научили, че преводът на Kit-Kat на японски – Китзо-Катзу означва „сигурен успех”. И тутакси създали специални пощенски картички Китзо-Катзу, които изпращат до кандидат студентите преди изпити.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.