Kit-Kat с аромат на соев сос - хит в Япония

Западните търговци отдавна са свикнали с чудатия вкус на японските потребители - от хамбургерите на McDonald’s със скариди до безалкохолното на Pepsi с вкус на краставица.
Nestle обаче счупи класациите за креативност като пусна на японския пазар 19 различни вкуса на една от най-добре продаваните си марки в източната страна - Kit-Kat. Шоколадовият производител я предлага в различни аромати, традиционни за всеки регион на страната, като соев сос, зелен чай, пъпеш, печена царевица или мисо (японска подправка).
"Нестле наистина знае как да се изгради уникална стойност на марките си", коментира Майкъл Макларън, регионален директор на McCann Worldgroup's в Азия, маркетинг компанията, която работи за Nestle на този пазар.
Успехът на Kit-Kat в Япония не е никак случаен. Европейските служители на Nestle са били приятно изненадани, когато научили, че преводът на Kit-Kat на японски – Китзо-Катзу означва „сигурен успех”. И тутакси създали специални пощенски картички Китзо-Катзу, които изпращат до кандидат студентите преди изпити.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
ЕС |С лев надолу е стойността на потребителската кошница тази седмица
България |Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Любопитно |6 милиона турци са получили психологическа помощ при бедствия и извънредни ситуации
Свят |МУЗИКАУТОР припомня: Всеки търговски обект с музика подлежи на лицензиране
Общество |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 18 до 24 август
Хороскоп |Ремонт на пътя променя движението между София и Перник през Владая
Общество |Определиха часа на срещата между Тръмп и Зеленски
Свят |Може ли промяната на океанските течения да замрази Европа?
Наука и Здраве |Додик: Получих обещание от САЩ, че отношението към Босна и Република Сръбска ще се промени
Свят |Как незрящите ще се ориентират при приемането на еврото?
България |Времето: Предимно слънчево, на места ще превали
България |Израелската икономика се e свила с 3,5% заради войната с Иран
Икономика |

Коментари
Няма въведени кометари.