Microsoft цензурира смущаваща реклама
Американският компютърен гигант Microsoft беше принуден да прекрои видео версията на рекламата на новия си продукт - телефона “Kin“. Кадри от клипа, в които младеж снима голия си торс, за да го изпрати по интернет станаха обект на масови критики.
Противниците на филмчето възроптаха, че то популяризира т.нар. „секстинг”, т.е. практиката да използваш телефона си, за да се снимаш гол и после да пращаш снимки по интернет. Microsoft махна неуместната част от видеото на“Kin“, заяви екипът, отговарящ за интернет сигурността на Microsoft.
Официалната премиера на Kin“беше на 12 април. Продуктът е ориентиран специално към младежите, използващи социалните мрежи. Телефонът улеснява достъпа до“Facebook“,“Twitter“и“MySpace“, както и изпращането и получаването на снимки, текстове или уебстраници.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.