Microsoft цензурира смущаваща реклама

Microsoft цензурира смущаваща реклама

Американският компютърен гигант Microsoft беше принуден да прекрои видео версията на рекламата на новия си продукт - телефона “Kin“. Кадри от клипа, в които младеж снима голия си торс, за да го изпрати по интернет станаха обект на масови критики.

Противниците на филмчето възроптаха, че то популяризира т.нар. „секстинг”, т.е. практиката да използваш телефона си, за да се снимаш гол и после да пращаш снимки по интернет. Microsoft махна неуместната част от видеото на“Kin“, заяви екипът, отговарящ за интернет сигурността на Microsoft.

Официалната премиера на Kin“беше на 12 април. Продуктът е ориентиран специално към младежите, използващи социалните мрежи. Телефонът улеснява достъпа до“Facebook“,“Twitter“и“MySpace“, както и изпращането и получаването на снимки, текстове или уебстраници.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 6 октомври. Имен ден празнуват Тома, Томислав и Томислава
“Дарвин? Какъв Дарвин?”: 5 правила, които ще ви помогнат да се развивате по-бързо от другите 
Руанда започва ваксинация срещу вируса Марбург, за да ограничи смъртоносната епидемия
Шефът на "Фолксваген": На китайските производители на автомобили трябва да се позволи да избегнат митата, като инвестират в ЕС
Първият нов подход за лечение на шизофрения от десетилетия насам получи одобрение от FDA
"УниКредит" срещу "Комерцбанк": Ще се роди ли "европейски шампион"?
Български учени създадоха прототип на човешка кожа за проучвания в областта на медицината и фармацията
Евентуално сливане между "Стелантис" и "Рено" може да създаде гигант в европейския автомобилен сектор