Microsoft цензурира смущаваща реклама

Microsoft цензурира смущаваща реклама

Американският компютърен гигант Microsoft беше принуден да прекрои видео версията на рекламата на новия си продукт - телефона “Kin“. Кадри от клипа, в които младеж снима голия си торс, за да го изпрати по интернет станаха обект на масови критики.

Противниците на филмчето възроптаха, че то популяризира т.нар. „секстинг”, т.е. практиката да използваш телефона си, за да се снимаш гол и после да пращаш снимки по интернет. Microsoft махна неуместната част от видеото на“Kin“, заяви екипът, отговарящ за интернет сигурността на Microsoft.

Официалната премиера на Kin“беше на 12 април. Продуктът е ориентиран специално към младежите, използващи социалните мрежи. Телефонът улеснява достъпа до“Facebook“,“Twitter“и“MySpace“, както и изпращането и получаването на снимки, текстове или уебстраници.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 15 юли. Имен ден празнуват Владимир, Владимира, Влади, Владо
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14 до 20 юли
Тръмп обяви оръжие за Украйна за милиарди и заплаши Русия с мита от около 100%, ако до 50 дни няма споразумение
Великите слушатели използват три думи, за да пробият защитната черупка на събеседниците си
ЕС се насочва към американските самолети, автомобили и бърбън в нови контрамерки срещу митата на Тръмп
Макрон: Свободата в Европа е изправена пред най-голямата заплаха от Втората световна война насам
Времето: Облачно, топло и ветровито
Върховният съд на САЩ даде зелена светлина за закриване на министерството на образованието