Проучване показва най-добре и най-зле оценените авиокомпании от техните потребители

Проучване показва най-добре и най-зле оценените авиокомпании от техните потребители

Проучване показва най-добре и най-зле оценените авиокомпании от техните потребители

В продължение на много месеци най-големите проблеми на хората, които се опитаха да пътуват със самолет, бяха свързани с маски, сертификати за ваксинация или антигенни тестове. С течение на времето и подобряването на пандемичната ситуация обаче доведоха до практически изчезване на ограниченията, свързани с Covid-19.

Изоставянето на тези "нови" проблеми беше заменено от други общи проблеми в сектора на въздушния транспорт. Основно и по реда на мащаба им на първо място се нареждат закъсненията с повече от 15 минути на пристигащи полети (19%), отменени полети (4%) или закъснения в доставката на багаж (2%).

Това показват резултатите от проучване, проведено от най-голямата организацията на потребителите в Испания (OCU), което събра мнението на общо 19 746 пътници от 11 различни националности във връзка с 37 самолетни компании. Въз основа на техните оценки, потребителите са формирали класификация, която подрежда най-добрите и най-зле оценените авиокомпании, предава elEconomista.es

Най-добре оценените компании са Luxair (86/100), Emirates (84/100) и Qatar Airways (83/100), от които техните потребители ценят особено точността на полетите им, доброто обслужване на персонала и удобствата и улесненията, които предлагат както при закупуване на билет, така и по време на самото пътуване.

Дотук няма изненади в сравнение с предишното проучване, тъй като тези три компании се повтарят като трите най-добре оценени.

Изненадата обаче е за четвъртото място с появата на испанския Binter Canarias (80/100). С тази оценка той надминава други компании като American Airlines (79/100), Air Europa (76/100), Iberia и Iberia Express (76 и 74 от 100), British Airways (72/100) или Lufthansa (72). /100).

По мнението на своите потребители, компанията Binter Canarias се отличава с професионализма на своя персонал, доброто изживяване по време на качване на борда или улеснението при чекиране на летището.

От друга страна, компанията, която е най-зле оценена от пътниците, които са летели с нея, е Aer Lingus (59/100), базираната в Ирландия авиокомпания, която отбеляза рязък спад в стойността на своите услуги през последните години.

След нея се нареждат две нискотарифни, Wizzair (62/100) и Ryanair (65/100), особено утежнени от липсата на точност и храната на борда.

Испанската компания Vueling (67/100) също се откроява сред компаниите с най-ниски оценки, в случая поради цената на билета и проблемите с багажа, както и ниската удовлетвореност от точността на нейните полети. 

Превод и редакция: Нели Тодорова               

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ