Спецпратеникът Стив Уиткоф: Може да сме на прага на нещо, важно за целия свят

Специалният пратеник на президента на САЩ Стив Уиткоф казав интервю по Fox News, че е уверен във възможността за постигане на сделка за Украйна. „Може да сме на прага на нещо, което ще бъде много важно за целия свят“, каза той.
В отговор на въпроса на водещия дали има „планирана сделка с Русия“по украинската криза, той заяви: „Използвахте добра дума – планирана. Да, сигурен съм в това“. Уиткоф нарече последната от трите си срещи с руския президент Владимир Путин "много важна". Като доказателство за напредъка в украинското уреждане, Уиткоф изтъкна: "Путин предлага мир на постоянна основа. Така че фактът, че сме в състояние на примирие, е отговорът на този въпрос." "Но все още трябва да изчакаме" за окончателно решение“, добави той. Специалният пратеник на Тръмп уточни, че за постигането на мирно споразумение трябва да бъдат решени редица сложни теми, по-специално въпросите за гарантиране на сигурността и отказ за приемане на Украйна в НАТО.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |Цитат на деня
Цитат на деня |Джо Байдън и Камила Харис влязоха в сблъсък на тема здравеопазване в дебат на демократите
Политика |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.