Wal-Mart отваря 300 магазина в продуктови пустини

Wal-Mart отваря 300 магазина в продуктови пустини

Най-голямата американска търговска верига Wal-Mart оповести планове в следващите пет години да разкрие 300 нови магазина в т. нар. "продуктови пустини" (food deserts), съобщи „Файненшъл Таймс”. Това са райони, в които населението е с нисък жизнен стандарт и се наблюдава явен недостиг на търговски обекти.

По изчисления на компанията, благодарение на бъдещите нови търговски точки, над 800 хил. души ще получат достъп до пресни и евтини продукти. От 2007 г. досега Wal-Mart е отворила 218 магазина в продуктови пустини.

Инициативата на компанията е подкрепена и от третата по големина верига бакалии в САЩ SuperValu, която също оповести намерения да отвори 250 свои търговски обекта в продуктови пустини

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Д-р Стояна Нацева: Българката, която превръща човешката трансформация в стратегически ресурс за лидерство и бизнес
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 1 до 7 декември
Откритие: Древни статуи пренаписват праисторията на човечеството
Може ли Венецуела на отговори на евентуална американска атака?
БНБ започна продажбата на стартови комплекти с евромонети
Референдум: Швейцария отхвърли идеята жените да преминават военна служба
Токсичните хора, които спъват развитието ви в работата
Напреженията по света са довели до рекордни приходи за оръжейните производители