Wal-Mart отваря 300 магазина в продуктови пустини
Най-голямата американска търговска верига Wal-Mart оповести планове в следващите пет години да разкрие 300 нови магазина в т. нар. "продуктови пустини" (food deserts), съобщи „Файненшъл Таймс”. Това са райони, в които населението е с нисък жизнен стандарт и се наблюдава явен недостиг на търговски обекти.
По изчисления на компанията, благодарение на бъдещите нови търговски точки, над 800 хил. души ще получат достъп до пресни и евтини продукти. От 2007 г. досега Wal-Mart е отворила 218 магазина в продуктови пустини.
Инициативата на компанията е подкрепена и от третата по големина верига бакалии в САЩ SuperValu, която също оповести намерения да отвори 250 свои търговски обекта в продуктови пустини
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.