И Австрия се включва в Южен поток

Австрия ще се присъедини към газопровода "Южен поток" през април, предаде "Франс прес" като се позова на изявление на руския енергиен министър Сергей Шматко. Първият дипломат на Русия уточнява, че това ще е последната договорка преди строителството да започне по-късно тази година.
В проекта участват Сърбия, Унгария, Словения, България, Гърция, Италия и Хърватия. "Южен поток" се изгражда съвместно от руската Gazprom и италианската Eni. Газопроводът ще излиза от Русия под Черно море и ще влиза в Европейския съюз през България пренасяйки около 63 млрд. куб. м природен газ годишно, когато заработи през 2015 г.
Австрия вече подкрепи и конкурентния газопровод Nabucco, който има подкрепата на ЕС и на САЩ и ще заобикаля Русия, доставяйки газ от Каспийско море.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Иран и САЩ смениха Рим с Оман за втория кръг на преговорите си по ядрената програма
Свят |Оптимизъм на борсите в Европа на фона на намеците на Тръмп за промени при автомобилните мита*
Финанси |Южна Корея ще увеличи с около една четвърт финансовата помощ за чип индустрията
Икономика |AMI Communications отбелязва 20 години на българския пазар
ПР и събития |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата икономика: Сингапур обяви края на глобализацията и очаква нова по-лоша ера
Бизнес |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 15 април. Рождениците днес
На днешната дата |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.