Онлайн рекламата утрои печалбите на Yahoo

Онлайн рекламата утрои печалбите на Yahoo

Онлайн рекламата утрои печалбите на Yahoo

Приходите на американския уеб-портал Yahoo през първото тримесечие на 2010 г. са три пъти по-големи, отколкото преди година. Значителното раздвижване на бизнеса на компанията се дължи основно на съживяването на световния пазар на онлайн реклама, отбелязва BBC.

Нетните печалби на интернет гиганта от началото на тази година възлизат на 310 млн. долара. За сравнение, печалбите му по същото време на 2009 г. са 118 млн. Освен на онлайн рекламата, по-големият оборот на Yahoo се дължи и на предприетото през 2010 г. стратегическо сътрудничество с Microsoft и e-mail услугите на Zimbra.

По-рано тази година стана ясно, че Microsoft възнамерява да купи интернет търсачката Yahoo и бизнесът й с реклама в мрежата. Американският регулатор и Европейската комисия тогава постановиха, че сделката не би повлияла негативно на баланса на конкуренция в бизнеса с интернет услуги.

Интересът на Microsoft се дължи на желанието на компанията да придобие по-голям дял в бизнеса с търсене в мрежата, който е доминиран от Google.В момента търсачката на Yahoo използва механизъм за търсене на Microsoft, като двете компании си поделят приходите. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ