Спор между Adidas и Nike чии обувки вкарват повече голове


Спортният гигант Adidas обяви своите "бутонки" за марката обувки, с които са вкарани най-много голове по време на Световното първенство по футбол в Южна Африка.

Компанията посочи бутонките си модел F50 Adizero за топ-резултатните обувки на ФИФА 2010, пише BrandRepublic. Тя финансира едноминутно рекламно видео, което цели да популяризира постиженията на конкретните обувки.

Рекламата разказва за момче от Южна Африка, което е луд фен на бутонките F50 Adizero и стриктно брои всеки гол на футболист, обут с тях.

Видеото е дело на криейтив агенцията 180 Amsterdam. Можете да го видите по-долу.

Междувременно, конкурентният производител на спортни стоки Nike публично изрази несъгласието си с обявената от Adidas статистика. От компанията заявиха, че по време на Световното са вкарани 62 гола с обувки на Nike, 61 с бутонки марка Adidas, 9 с такива на Puma и 11 с обувки на други компании (общо 145 гола).

Издребняването в броенето, което поражда споровете между двете компании, се дължи на двата автогола, вкарани от играчи, обути с Adidas, които не са включени в статистиката на Nike.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

ФИФА обсъжда преместване на световните първенства по футбол в месеците извън лятото
Макрон преназначи Себастиан Льокорню за министър-председател на Франция
Биологът, който откри метода за клониране на овцата Доли, почина на 92 г.
Промени в движението в столицата заради традиционния „Маратон София 2025“
Фридрих Мерц обеща на Зеленски да засили натиска върху Москва
След разговор между Борисов и Трифонов: ИТН изтеглят спорния законпрект за затвор при публикуване на лична информация
Времето през уикенда: Облачно, но без валежи
Два века и половина: Най-старото действащо заведение в Рим затвори врати