Спор между Adidas и Nike чии обувки вкарват повече голове


Спортният гигант Adidas обяви своите "бутонки" за марката обувки, с които са вкарани най-много голове по време на Световното първенство по футбол в Южна Африка.

Компанията посочи бутонките си модел F50 Adizero за топ-резултатните обувки на ФИФА 2010, пише BrandRepublic. Тя финансира едноминутно рекламно видео, което цели да популяризира постиженията на конкретните обувки.

Рекламата разказва за момче от Южна Африка, което е луд фен на бутонките F50 Adizero и стриктно брои всеки гол на футболист, обут с тях.

Видеото е дело на криейтив агенцията 180 Amsterdam. Можете да го видите по-долу.

Междувременно, конкурентният производител на спортни стоки Nike публично изрази несъгласието си с обявената от Adidas статистика. От компанията заявиха, че по време на Световното са вкарани 62 гола с обувки на Nike, 61 с бутонки марка Adidas, 9 с такива на Puma и 11 с обувки на други компании (общо 145 гола).

Издребняването в броенето, което поражда споровете между двете компании, се дължи на двата автогола, вкарани от играчи, обути с Adidas, които не са включени в статистиката на Nike.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Опасно орбитално разминаване между Starlink и китайски сателити
Глобалните застрахователни загуби от природни бедствия ще достигнат 107 милиарда долара през 2025 г.
Как да говорите с авторитет?
Ердоган с предупреждение към Украйна и Русия: Не нападайте цивилни кораби!
Мерц: Според гаранциите, предоставени от САЩ на Украйна, бихме могли да отблъснем руските сили
Скрита климатична промяна може да е подтикнала епичните тихоокеански плавания преди 1000 години
Френски съд: ПСЖ трябва да плати 60 милиона евро на Мбапе