Хитра кампания в Google осигури на рекламист мечтаната работа

Хитра кампания в Google осигури на рекламист мечтаната работа

Рекламистът Алек Браунщайн блесна в очите на потенциалните си работодатели, като измисли хитър начин да се саморекламира в Google. Браунщайн се заигра с егото на най-големите имена в рекламата в Ню Йорк, създавайки майсторски клас по онлайн маркетинг, пише BrandRepublic.

Американецът е закупил рекламно съобщение в Google, което излиза при търсенето на имената на известните директори, които са желани от него работодатели. Съобщението е гласяло „Да гуугълнеш себе си е голям купон. Да ме назначиш - също!”. Целта му е била да изненада и провокира известните рекламни босове в града, така, че впоследствие те да се свържат с него и да му предложат работа.

Публикуването на надписа е излизало всеки път, когато криейтив директорите със собствени агенции Дейвид Драф, Гери Дрога, Тони Грангър и Скот Витроун са изписвали имената си в Google. То е струвало на инициативния Браунщайн 6 долара и му е осигурило няколко интервюта за работа при всички мечтани работодатели, към които е била насочена кампанията му. Браунщайн вече е назначен в агенцията Y&R New York.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ