Хитра кампания в Google осигури на рекламист мечтаната работа

Хитра кампания в Google осигури на рекламист мечтаната работа

Рекламистът Алек Браунщайн блесна в очите на потенциалните си работодатели, като измисли хитър начин да се саморекламира в Google. Браунщайн се заигра с егото на най-големите имена в рекламата в Ню Йорк, създавайки майсторски клас по онлайн маркетинг, пише BrandRepublic.

Американецът е закупил рекламно съобщение в Google, което излиза при търсенето на имената на известните директори, които са желани от него работодатели. Съобщението е гласяло „Да гуугълнеш себе си е голям купон. Да ме назначиш - също!”. Целта му е била да изненада и провокира известните рекламни босове в града, така, че впоследствие те да се свържат с него и да му предложат работа.

Публикуването на надписа е излизало всеки път, когато криейтив директорите със собствени агенции Дейвид Драф, Гери Дрога, Тони Грангър и Скот Витроун са изписвали имената си в Google. То е струвало на инициативния Браунщайн 6 долара и му е осигурило няколко интервюта за работа при всички мечтани работодатели, към които е била насочена кампанията му. Браунщайн вече е назначен в агенцията Y&R New York.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Вече нямаме мнозинство за правителство, ГЕРБ, ИТН и БСП са малцинство със 100 депутати
Гърция поиска помощ от ЕС в борбата с горските пожари
Времето: Непосилна жега от 37-42 градуса, а привечер - гръмотевици
Проект: Здравните кабинети в детски градини и училища с нови изисквания и дейности
Неработещи климатици и работа навън са най-честите сигнали за опасни условия на труд в жегата към Инспекцията по труда
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий
Желязков: В атаките срещу приемането на еврото имаме данни за руско участие
Близо 4000 служители на НАСА избират да напуснат Aгенциятa