„Пежо” заложи на героите от „Играта на играчките” 3

Френският автомобилен производител „Пежо” се възползва от интереса към героите в третия филм от анимационната поредица „Играта на играчките”.

Компанията ще финансира поредица реклами, които показват колите й като поле за действие на любопитните анимационни персонажи, пише campaignlive.co.uk.

Рекламите са насочени към европейската публика и промотират новия семеен седемместен модел „Пежо” 5008. Всички клипове са създадени от агенцията EURO RSCG и криейтив екипите на Disney/Pixar.

Първата от тях можете да видите в клипа по-долу:

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски е готов за преговори, но отхвърля оттегляне от анексираната от Русия украинска територия
Жителите на Канарските острови, Барселона, Валенсия и Мадрид излязоха на протести срещу туристите
Тръмп след разговора с Путин: Русия и Украйна започват преговори
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 19-ти до 25-ти май
Възходът на дигиталния турист: Как изкуственият интелект и новите навици променят пътуванията?
Никушор Дан: Математикът, който ще решава сложните политически уравнения в Румъния
ЕС одобри новите санкции срещу Русия
Правителството се намеси в транспортната криза в София, отпуска 15 млн. лв. за заплати