„Пежо” заложи на героите от „Играта на играчките” 3


Френският автомобилен производител „Пежо” се възползва от интереса към героите в третия филм от анимационната поредица „Играта на играчките”.

Компанията ще финансира поредица реклами, които показват колите й като поле за действие на любопитните анимационни персонажи, пише campaignlive.co.uk.

Рекламите са насочени към европейската публика и промотират новия семеен седемместен модел „Пежо” 5008. Всички клипове са създадени от агенцията EURO RSCG и криейтив екипите на Disney/Pixar.

Първата от тях можете да видите в клипа по-долу:

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Терзиев за боклука в София: Няма да подпиша договор за 400 лв. щом в поръчката сме заложили 200
България отчита най-силен годишен ръст на производствените цени в ЕС
Супермаркетите в Испания превземат ресторантите: готовите ястия чупят всички рекорди
Канада изгуби дирите на повече от 47 000 чуждестранни студенти в местни унверситети
Израел започва прилагането на плана на Тръмп за Газа след реакцията на „Хамас“
Индия има първи актьор милиардер, равен по богатство с Шварценегер, Риана и Тейлър Суифт
ЕК ни удържа 200 млн. евро по Плана за възстановяване заради КПК, имаме 6 месеца да разрешим казуса
Наложената от Тръмп такса от 100 000 долара за виза Н-1В беше оспорена в съда