Бизнес БРОЙ /// Мениджър 08/23

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4

Може ли изкуственият интелект в медиите да се самоизяде?

Езиковите модели, които се обучават от нечовешко написано съдържание, се провалят. И това е добра новина

Автор:

Петър Хераков

Снимки:

Getty Images

Може ли изкуственият интелект в медиите да се самоизяде?

Може ли изкуственият интелект в медиите да се самоизяде?

Езиковите модели, които се обучават от нечовешко написано съдържание, се провалят. И това е добра новина

Може ли изкуственият интелект в медиите да се самоизяде?
quotes
Вначалото на август изпълнителният директор на News Corp Australia (най-влиятелната медийна група на континента) Майкъл Милър съобщи, че 3000 статии на седмица се пишат с използване на изкуствен интелект. Екип от четирима души се грижи за тяхната обработка и за редакцията им. Според Милър статиите са за времето, цената на горивата и трафика в десетки австралийски градове.  News Corp Australia не е единствената медийна компания, която тръгва по този път. През януари изданието за технологични новини CNET публикува статии, написани от AI, които бяха пълни с грешки. Германският таблоид „Билд“ също обяви, че ще съкрати журналисти, за да ги замени с AI. Тенис турнирът „Уимбълдън“ използва коментар, генериран от AI, в последното си издание за озвучаване на мачове от по-малките кортове (слушах малко и беше ужасно).  Време е да се подготвим за атаката на съдържание, създадено от AI. Още повече че големите медийни компании се стремят да станат цифрови платформи и са жадни за данни, оптимизират се алгоритмично и монетизират нашето внимание. Тоест влизат в бизнес модела на социалните медии. Добавянето на съдържание, генерирано от AI, със сигурнос...

Достигнахте максималния брой безплатни статии!

Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.

Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg