Business Signature БРОЙ /// Мениджър 11/2025
Там, където за идеите няма лимити
Маркетинг директорът Жени Кусарова представя историята на нейния вдъхновен екип в „Евро Геймс Технолоджи“ – компания с водещи позиции в гейминг индустрията на глобално ниво
Там, където за идеите няма лимити
Маркетинг директорът Жени Кусарова представя историята на нейния вдъхновен екип в „Евро Геймс Технолоджи“ – компания с водещи позиции в гейминг индустрията на глобално ниво
Какво е да бъдеш сред хората, оформящи стратегиите за позициониране на бранда в толкова много различни пазари по света?
Интересно, предизвикателно и разширяващо хоризонтите ни и обсега ни на действие. Както знаем, геймингът е сред най-силно регулираните сектори не само в България, но и в световен мащаб. Това означава, че ние непрестанно трябва да следим за законодателни промени в различните пазари, където работим. Така всеки ден научаваме и прилагаме различни методологии за поднасяне на нашите съобщения и послания през нови, оригинални канали и съобразно особеностите и предпочитанията на различните аудитории, на които говорим.
Какви таланти работят в екипа, който ръководите? Как успявате да ги мотивирате, за да работят с вдъхновение по разнообразните проекти на компанията?
В нашия екип работят разнообразни специалисти в сферата на маркетинга – от проджект мениджъри, копирайтъри и пиари до 2D и 3D илюстратори. Всички ние ежедневно се грижим за оформянето на цялостната комуникация на EGT, като един от лидерите в световната игрална индустрия.
Най-добрият начин да мотивираш своя екип е като му покажеш, че самият ти приемаш всеки проект като възможност да разгърнеш креативността си в нова посока. В този смисъл се надявам, че успявам да предам на колегите любопитството и желанието си да изпробваме неща, които не са били правени досега. Мисля, че ни се получава добре.
Кои фактори допринасят в най-силна степен за успешното представяне на екипа?
Факторите, подпомагащи добрата работа, са наистина много. Ако трябва да откроя най-важния сред тях, бих казала, че това е да създадеш здравословна и забавна среда, където всеки се чувства чут и свободен да изразява таланта си. Радвам се, че съм част от компания, която изповядва тази философия и възприема служителите си като своя най-ценен актив.
Какви са добрите практики за управление на проекти и иновации, които прилагате?
Добрите практики са много, като за мен най-добрата си остава изграждането на ясен и максимално опростен работен процес, който е съгласуван с всички участници в екипа. Опитът ме е научил, че това е в основата на всеки успех, който сме постигали през годините.
Как успехът на вашия екип във взаимодействие с другите екипи влияе върху устойчивостта и растежа на компанията?
Нашият екип има щастието да работи с колегите от всички звена, като им съдейства и ги подкрепя в публичните им изяви. Имаме активна роля и при реализацията на политиките, свързани с корпоративния глас и позициониране, както и на инициативите, свързани с обществената отговорност, зад която EGT застава.
В този смисъл отговорността за добре подадените послания е често при нас.
Има ли проект, с който се гордеете особено много?
Като голяма международна корпорация EGT ни дава шанса да работим по много големи, мултикултурни проекти, които са истински вълнуващи. Гордея се с всеки един от тях, тъй като винаги сме съумявали да постигнем, а понякога и да надминем очакваните резултати. За мен най-важният проект си остава екипната работа и добрите взаимоотношения, в които живеем ежедневно.
Развитието на новите технологии, в т.ч. изкуственият интелект (AI) и социалните мрежи, неминуемо оказва съществено влияние както върху гейминг индустрията, така и върху сферата на маркетинга и комуникациите. На този фон според вас ще се промени ли ролята на маркетинг специалистите и на маркетинг екипите в бъдеще и ако да, по какъв начин?
Да, силно се надявам, че ролята на маркетинг и комуникационните специалисти ще се промени. Вярвам, че ще e в полза на това кампаниите да станат по-смислени, истински, бързи и човешки. Надявам се, че новите инструменти като AI и социалните мрежи, които се развиват с впечатляващи темпове, ще ни помагат да таргетираме по-добре и да бъдем по-близо до желаната публика.
Жени Кусарова е маркетинг директор на „Евро Геймс Технолоджи“ (EGT) от 2021 г. Отговаря за разработването и изпълнението на цялостната маркетингова стратегия на компанията, управлението на маркетинговия бюджет и реализацията на всички търговски събития и инициативи, свързани с корпоративната социална отговорност. Работила е по мащабни кампании за редица големи български и международни брандове и има богат опит в сферата на рекламата и комуникациите. Има магистърска степен по продукция, журналистика и финанси от Университета по застраховане и финанси и бакалавърска степен по връзки с обществеността от СУ „Св. Климент Охридски“.
„Евро Геймс Технолоджи“ (EGT) е български производител на игрално оборудване с водещи позиции на глобално ниво. Компанията се радва на голяма популярност заради своите висококачествени продукти, предпочитани и от оператори, и от играчи заради безупречното си качество, изключителен дизайн и първокласни технологии.
Портфолиото на EGT включва слот кабинети и игри, джакпот продукти, ETG решения, VLT и системи за казино мениджмънт, както и разнообразни аксесоари за игрално оборудване. EGT има 28 международни офиса, в които работят над 3800 служители, а игралните ѝ решения са представени в над 100 страни на 5 континента.
|
Ключови думи
маркетинг
гейминг индустрия
креативност
екипна работа
мотивация
иновации
стратегии за позициониране
проектен мениджмънт
комуникации
изкуствен интелект