Leader's Hub БРОЙ /// Мениджър 10/23

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4

Случаят със служителя, който излъга, че е болен

И как трябва да постъпи прекият му ръководител

Автор:

Венцислав Савов

Снимки:

Личен архив

Случаят със служителя, който излъга, че е болен

Случаят със служителя, който излъга, че е болен

И как трябва да постъпи прекият му ръководител

Случаят със служителя, който излъга, че е болен
quotes
Понеделник рано сутринта Стоян К. изпраща съобщение на прекия му ръководител Павел И., че трудно диша и му е зле. Вместо на работа тръгва към личния си лекар. Два часа по-късно съобщава, че е със възпалени бели дробове и трябва да се лекува с антибиотици. Болничният му лист е за пет дни домашно лечение. Павел не беше подготвен за тази ситуация, защото веднага нямаше кой да замести Стоян, но въпреки това успя да реорганизира работата. Във вторник обаче съпругата на Стоян неволно публикува любовно стори в Instagram, от което колегите му веднага видяха, че е някъде извън града на разходка. Информацията бързо стига и до Павел. Как да постъпи прекият му ръководител? Ето съветите на трима опитни бизнес лидери. Ситуацията прецедент ли е? Михаела Козанова, мениджър бизнес развитие в Sofia Hotels Management, ръководеща групата от хотели на НИКМИ АД, включително Grand Hotel Millennium Sofia, Grand Hotel Sofia и Kings’ Valley Medical & Spa Hotel Преди да пристъпи към крайни действия, Павел следва да събере информация за случая, а не да действа импулсивно. Емоционалната реакция и непремислените действия са риск за влошаване на ситуацията. Важно е Павел да говори директно със Стоян, за да чуе неговата версия. Възможно е публикуваната снимка да е ...

Достигнахте максималния брой безплатни статии!

Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.

Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg