Leader's Hub БРОЙ /// Мениджър 10/2025

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4

Случаят със служителя, който се изправи пред етична дилема

Как да постъпи

Случаят със служителя, който се изправи пред етична дилема

Случаят със служителя, който се изправи пред етична дилема

Как да постъпи

Случаят със служителя, който се изправи пред етична дилема
quotes
След шест години в компанията Калина Р. е повишена в маркетинг мениджър преди месец. Чувства се кариерно удовлетворена на новата позиция, докато един ден прекият ѝ ръководител ѝ казва да подготви маркетинг доклад за текущото тримесечие така, че да изглежда по-добър от реалността. Калина се обърква, защото не е очаквала пред нея да се яви подобна етична дилема – да подаде ли невярна информация, или да бъде – както винаги – обективна и прецизна? Как да постъпи? Два сценария, без да се действа „на сляпо“ Полина Декова, маркетинг мениджър Global Delivery в Akkodis Това е изключителна деликатна ситуация, тъй като поставя в конфликт ангажираността, лоялността и морала на служителя. При тези обстоятелства бих посъветвала да не се действа „на сляпо“ и просто да се изпълни дадената задача, а да се потърсят причините зад подобно искане. Може би има натиск от по-високо ниво, който ръководителят не може да овладее, или това е негово/нейно лично желание да презентира по-добри от реалните данни. Първият сценарий би могъл да бъде лесно разрешен, ако ръководител и служител работят заедно и намерят най-добрия възможен подход да представят данните в добра светлина. Подобен ефект се постига чрез наблягане ...

Достигнахте максималния брой безплатни статии!

Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.

Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg