Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Жената е
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Славата като капитал
Жените, които превърнаха музиката в бизнес империя
Славата като капитал
Жените, които превърнаха музиката в бизнес империя
За съвременните музикални икони да бъдеш успешен артист, вече не е достатъчно. Тези жени активно използват своята известност и възможности за натрупване на капитал, за да изградят цялостни брандове и бизнес империи, които надхвърлят света на музиката и им гарантират финансова независимост. Модерните поп диви се вихрят в много различни начинания, но основата е поставена далеч преди тях.
Мадона: геният на съвременния маркетинг
Мадона е един от безспорните пионери. Често е наричана „гений на маркетинга“ заради умението си да управлява кариерата си като бизнес. Известно е, че запазва името си като търговска марка още преди да я споходи известността и фокуса на многостранните ѝ бизнес начинания с контрола върху нея.
Кралицата на поп музиката е един от първите артисти, които създават собствена звукозаписна компания – Maverick Records. Тя стартира лейбъла през 1992 г. в партньорство с Warner Bros. Records. Под неговата шапка са издадени албуми на редица успешни изпълнители като Аланис Морисет, Мишел Бранч, Deftones и The Prodigy. Въпреки че по-късно продава своя дял в компанията, Maverick ѝ осигурява безпрецедентен контрол върху собствената ѝ музика и имидж, което е рядкост за артистите през 90-те.
През 2010 г. заед...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|

Ключови думи
Мадона
Доли Партън
Риана
Тейлър Суифт
предприемачество
музикална индустрия
брандове
Fenty Beauty
Dollywood
бизнес империи