Първият глобален гейминг мегахит от Китай може да доведе до размествания в индустрията

Първият глобален гейминг мегахит от Китай може да доведе до размествания в индустрията

Първият опит на Китай за видеоигра от най-високо ниво разби световни рекорди, подсилвайки глобалните амбиции на индустрията само няколко години след широките репресии на Пекин към сектора, пише Си Ен Би Си.

Black Myth: Wukong, екшън игра, чието действие се развива в митологичен Китай, продаде повече от 10 милиона бройки три дни след появата си на пазара на 20 август. Десет дни по-късно заглавието все още е на второ място по приходи в САЩ и номер 1 в световен мащаб, според платформата за видеоигри Steam.

„Мисля, че следващата AAA игра вероятно е много близо, защото Black Myth: Wukong показа на всички, че произведена в Китай AAA игра може да достигне толкова високи глобални продажби“, каза Дино Ин, председател на Hero Games, който е съиздател играта и беше ранен инвеститор в нейния разработчик Game Science.

Ин сподели, че знае за поне една такава игра в процес на разработка, в която е инвестирал неговият бизнес партньор от Hero Games. Но той отказа да сподели времева рамка за нейната поява на пазара.

Що се отнася до това колко добре се е справил Black Myth: Wukong, Ин само каза, че продажбите оттогава са се увеличили  „много повече“ от цифрата от 10 млн. единици.

Той подчерта, че в бъдеще изданията на игри на компанията ще имат глобална стратегия от самото начало. Ин също така очаква чуждестранните разработчици на AAA игри да осъзнаят колко голям е пазарът на Китай и да приспособят повече функции към предпочитанията на китайските играчи.

AAA игрите обикновено са  заглавия с високо качество на графиката и значителен маркетинг.

„Китай е голяма страна. Говорим за 1 милион едновременни играчи“, каза Айван Су, старши капиталов анализатор в Morningstar. „Китай има 600 милиона геймъри.“

Той заяви, че причината, поради която Китай не е разработил преди това своя собствена AAA игра, която обикновено се играе на компютри и конзоли, е дългогодишното време за производство. „Много по-рентабилно е, ако създавате мобилни игри“, каза Су.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Астрономи откриха неизвестна досега квазилуна близо до Земята
Полша спря търговски трафик за 25 млрд. евро между ЕС и Китай със затварянето на границата с Беларус
Имението на прочутия режисьор Дейвид Линч в Холивуд се продава за 15 милиона долара
Децата ще могат да подават сигнали за насилие през специално приложение
На днешната дата, 19 септември. Рождениците днес
Поемете контрола върху историята на вашата марка
Създайте дома на мечтите си: Елегантност и функционалност в перфектен баланс