Платените потребители на Twitter получават нови предимства

Платените потребители на Twitter получават нови предимства

От 15 април отребителите на Twitter ще се нуждаят от „верифициран акаунт“, за да могат техните публикации да бъдат препоръчвани в раздела „За теб“ (For You) на платформата, става ясно от публикация в социалната мрежа на нейния главен изпълнителен директор Илон Мъск, предаде изданието „Върдж“.

Като се има предвид, че Twitter обеща в началото на април да започне да демонтира „наследената“ система за верификация, даващата сини отметки на профили с доказана собственост от хората, които стоят зад тях, това изглежда означава, че ще трябва да сте компания, правителствена организация или абонат на услугата Twitter Blue, ако искате да се появите в информационните канали на хора, които не ви следват.

Мъск твърди, че този ход е „единственият реалистичен начин да се справим с рояците от ботове с изкуствен интелект“. По „същата причина“ верифицираните акаунти също така ще бъдат единствените, които могат да гласуват в анкети, казва Мъск.

Коментарите на Мъск обаче не винаги водят до съществена промяна в политиката и функционалността на социалната мрежа, така че все още не е 100% сигурно, че тези мерки ще влязат в сила. Може би най-яркият пример за това е обещанието му от февруари, че компанията ще започне да споделя приходи от реклами с абонатите на Blue - нещо, което все още не се е случило почти два месеца по-късно. Същия месец той също обеща да отвори кода на алгоритъма на компанията до 5 март, но това така и не се случи. Мъск сега казва, че срокът за това е 31 март, без да признава предишното си обещание.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ