TikTok влиза в битка с Twitter и Threads, въвежда публикации само с текст

TikTok влиза в битка с Twitter и Threads, въвежда публикации само с текст

TikTok влиза в битка с Twitter и Threads, въвежда публикации само с текст

Платформата за споделяне на кратки видеа TikTok ще предлага възможност за създаване на публикации само с текст, превръщайки се в поредния технологичен гигант, борейки се за привличане на потребители от X – ребрандираният Twitter на Илон Мъск, предаде Би Би Си.

От социалната мрежа посочват, че новата функция дава на потребителите „друг начин да изразяват себе си“.

По-рано този месец TikTok пусна нова услуга за стрийминг на музика, влизайки в конкуренция с платформи като Spotify и Apple Music.

Новината идва в момент, след като Twitter промени логото си от добре известната синя птичка на бял знак X на черен фон.

На потребителите на TikTok вече ще се предлагат три опции в приложението –да публикуват снимки, видеоклипове или текст.

Те също така ще могат да персонализират публикации, като добавят звук и местоположение .

„Тези функции правят вашите текстови публикации също толкова динамични и интерактивни, колкото всеки видеоклип или фото публикация“, се казва в изявление на TikTok в понеделник.

Това се случи само седмици след като TikTok, който е собственост на китайската ByteDance, стартира нова услуга за стрийминг на музика - TikTok Music, в Бразилия и Индонезия.

Миналата седмица компанията пусна и бета версия на услугата в Сингапур, Мексико и Австралия.

Говорител на компанията каза, че това ще позволи на потребителите да „слушат, споделят и изтеглят музиката, която са открили в TikTok, както и да споделят любимите си песни и изпълнители с тяхната TikTok общност“.

Приложението тества други функции, включително нов пейзажен режим с избрани потребители по целия свят.

Популярни социални медийни платформи като Facebook, Instagram и Threads на Meta, както и X на Мъск, вече поддържат текстови публикации.

По-рано този месец шефът на Meta Марк Зукърбърг каза, че платформата Threads на неговата компания е регистрирала повече от 100 млн. потребители за по-малко от пет дни.

На 5 юли Threads дебютира в магазините за приложения на Apple и Android в 100 държави.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ