Стартират две кампании за насърчаване на вътрешния туризъм

Стартират две кампании за насърчаване на вътрешния туризъм

Стартират две кампании за насърчаване на вътрешния туризъм

Министерството на туризма започва две кампании за насърчаване на вътрешния туризъм, като едната е с участието на местните власти. Това каза ресорният министър Николина Ангелкова при посещението си в Кърджали, придружавана от петкратният световен шампион по ски - алпийски дисциплини, Марк Жирардели.

Идеята е един град да бъде представен в друг чрез поставяне на реклама на видими места. "Ще промотираме Кърджали във Варна и обратно", посочи като пример министър Ангелкова.

Тя допълни, че по кампанията за вътрешен туризъм министерството разполага с близо 2 млн. лв. европейски средства, предаде БТА. Бюджетът на министерството за реклама бил 5,2 млн. лв., като основните средства са за участия на борси и изложения за представяне на България.

Посещението в Кърджали е началото на още една кампания, обясни Ангелкова. Тя е за представяне на България посредством поредица посещения на известни личности в различни райони на страната. Освен че ще рекламира България, разказвайки за местата, които заслужават да се видят, петкратният световен шампион работи и по създаването на стратегия за развитие на планинския туризъм.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ