Revolut се разраства в очакване на банков лиценз

Revolut се разраства в очакване на банков лиценз

Revolut се разраства в очакване на банков лиценз

Нов офис във финансовото сърце на Лондон и намерения за назначаване на сериозен дял допълнителна работна сила са ясен знак за посоката на бизнес развитие на британската компания за финансови технологии Revolut. Днес тя обяви, че планира да премести официалното си седалище в Лондон в главния финансов район на града - Канари Уорф, където се намират много от най-големите в света банки, застрахователи и други финансови институции.

Revolut смята да премести глобалната си централа в сградата YY London, намираща се в центъра на Канари Уорф. Компанията е сключила 10-годишен договор за наем на четири етажа, в резултат на което ще увеличи площта на офиса си с 40% до 113 000 кв. м, съобщи CNBC.

В духа на традицията на старите банкови марки като HSBC, Barclays и Citigrouр тя смята да постави логото си на две табели отстрани на новата сграда – ясен знак за амбициите да се нареди до  големите и то, като финансова институция.

Съобщението на Revolut идва в момент, когато стартъпът за дигитално банкиране все още чака да получи решение по заявката си за банков лиценз във Великобритания, който би му позволил да пусне на пазара кредитни продукти като кредитни карти и потребителски заеми.

От 2021 г. компанията очаква зелена светлина от местните регулатори, включително Bank of England и Financial Conduct Authority.

Намекът е повече от ясен - решението да открие нова глобална централа в сърцето на града показва, че фирмата остава ангажирана с пазара на Обединеното кралство, както декларира самата Revolut.

"Този нов главен офис засилва ангажимента ни към Обединеното кралство, нашата родина, като същевременно създава основа за бъдещ растеж", заяви Франческа Карлези, главен изпълнителен директор на бизнеса на Revolut в Обединеното кралство, в изявление за медиите.

Съоснователите на Revolut Николай Сторонски и Влад Яценко - съответно глобален главен изпълнителен директор и главен технологичен директор на компанията - по-рано критикуваха Великобритания за регулаторната среда, която те определиха като твърде бюрократична.

Преди това компанията се ангажира да увеличи работната си сила в световен мащаб с 40% през 2024 г. Към момента компанията има над 9 млн. клиенти само във Великобритания.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ