Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|КНСБ настоява за нова политика на доходите

КНСБ е разочарована от липсата на разбиране, че плоският данък влияе негативно върху задълбочаването на бедността. Според КНСБ е необходима нова политика по доходите, данъците и социалните осигуровки, нови механизми при определяне на минималната работна заплата, заплатите в бюджетния сектор, както и стимули за браншово договаряне на ръст на работните заплати в реалния сектор.
КНСБ настоява категорично тази нова политика да бъде заложена при изготвянето на Закона за държавния бюджет на Република България за 2015 г.
Заедно с това КНСБ държи да се отчетат предложенията на синдиката за финансиране на критични системи в областта на образованието, културата, Изпълнителна агенция по горите, „Напоителни системи” ЕАД, Държавно предприятие „Транспортно строителство и възстановяване” и други.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Почина жената, заемала най-високия пост в историята на Мосад
Свят |Цените на петрола се повишиха на фона на ръст на вноса в Китай
Енергетика |Messenger увеличи размера на файловете, които могат да се споделят в приложението
Компании |Близо 358 хил. германски социалдемократи започват днес гласуването си за коалиционното споразумение за правителство
Политика |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |Цитат на деня
Цитат на деня |Какво наистина мислят вашите клиенти?
Маркетинг |На днешната дата, 15 април. Рождениците днес
На днешната дата |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.