Какво би се получило, ако известните марки започнат да произвеждат нещо неочаквано - I част

Какво би се получило, ако известните марки започнат да произвеждат нещо неочаквано - I част

Някои брандове познаваме от толкова години, че ни е невъзможно да ги споменем, без веднага да ги асоциираме с техния популярен продукт, с който са се наложили на пазара. Но дизайнерът Иля Калимулин от Москва решава да провокира потребителя, като разруши статуквото и създаде напълно нови продукти с имената на популярните марки. Руският сайт AdMe.ru ни представя част от най-смешните и неочаквани попадения, които ние ще ви покажем в две части.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
Мъск обяви тотална война: Тръмп е в досиетата Епстийн
Тръмп: Може би е по-добре да оставим Украйна и Русия да се борят известно време
Златен дъжд: Кои са най-печелившите акции от европейския отбранителен сектор?
България е на четвърто място по икономически растеж в ЕС
Регулаторите подписаха споразумение срещу спекулата преди въвеждането на еврото у нас
Tesla загуби $150 млрд. от оценката си заради кавгата между Тръмп и Мъск
Митове и реалност: Ще плаща ли България чужди дългове, когато влезе в еврозоната?