Бизнес събития през март - II

Бизнес събития през март - II

13 март - Конференция: Business Gets Social/ х-л „Шератон”, София/ . Форумът ще представлява интерес за предприемчивите бизнес лидери. Споделете опит и научете повече от специалисти в областта на решенията за работа в екип и социалния софтуер за бизнеса. "Social" бизнесът е нещо повече от Facebook страница или Twitter акаунт.  Социален е този бизнес, който успее максимално да се възползва от таланта и знанието на съществуващите социални кръгове, за да помогне на служителите да бъдат по-ефективни и да подобрят качеството и скоростта на бизнес операциите. Ако сега започвате или вече сте поели по пътя на социалния бизнес, запознайте се с предимствата на социалните инструменти и разберете как можете значително да подобрите бизнес възможностите

13 март - Вечерна лекция: "Стратегически подход за увеличаване на продажбите при потенциалните клиенти"/ х-л „Хилтън”, София/. На вниманието на търговците: Демотивира ли ви липсата на интерес при потенциалния клиент?  Имате ли проблеми да продавате на хора в негативни емоции?  Знаете ли как да се справите с клиент, който казва „благодаря, ще се чуем по-късно...“ и след това си вдига телефона? Посетете вечерния семинар на световноизвестния бизнес консултант Марк Де Турк и научете стратегически подход за увеличаване на продажбите при потенциалните клиенти. Технология, която можете да овладеете!

13 март - Пресконференция за обявяване на PR Приз 2012 и Шестия PR Фестивал, организирани от БДВО/ Национален пресклуб БТА, София/ . На събитието ще бъдат обявени двете най-големи ежегодни събития в сферата на комуникациите, организирани от БДВО - дванадесетото издание на конкурса "PR Приз 2012" и Шестия PR Фестивал. Пресконференцията ще се състои на 13 март, вторник, от 13.00 ч. в Национален пресклуб на БТА. Представянето ще включва новостите в „PR Приз 2012” и PR Фестивала, събитията, които се предвижда да се проведат, темата на фестивала, конкурсните категории, членовете на журито, както и сроковете, в които ще се проведат инициативите.

13 – 14 март - Национални дни на кариерата 2012 в София/ зала „Арена армеец”, София/ . Форумът е най-мащабната проява, представяща възможностите за студентски стаж и кариера, провеждан в големите университетски центрове в цялата страна от 2002 г. Тази година събитието ще се проведе за 11-ти път в седем града: София, Варна, Велико Търново, Русе, Свищов, Пловдив и Бургас. На време на проявата студентите имат възможност да изберат най-подходящата компания и длъжност за начало на своята професионална реализация. Нещо повече – преди и по време на форума имат възможност да научат какви знания, умения и качества ще са им необходими, за да разгърнат потенциала си в правилна посока.

14 март - IAB Форум България 2012/ Кемпински Хотел Зогравски, София/ - За втора поредна година IAB Форум България ще събере на едно място най- добрите български специалисти в областта на онлайн маркетинга и рекламата, за да дискутират възможностите за развитие на националния онлайн рекламен пазар. В рамките на еднодневната проява свой опит ще споделят също така чуждестранни партньори на IAB България и чужди компании.

14 март - Advanced Distribution event или Дистрибуция за напреднали/ х-л „Хилтън”, София/ . Сред темите са последните новости в ERP технологиите за дистрибуцията, представяне на специализираното решение за дистрибуция Advanced Distribution, както и тенденциите в областта на дистрибуцията.

14 март - Конференция: BUILDINGREEN BUILDINGS 2012 - "Енергийно обновяване на съществуващия сграден фонд"/ Интер-експо център, София/. Основни акценти от програмата:  Представяне на схема „Подкрепа за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради“ от ОПРР Енергийна ефективност и съществуващ сграден фонд;  Оценка на съществуващия сграден фонд и енергийното му обновяване;  Техническо, законодателно и административно обезпечаване на процеса за изпълнение на енергийното обновяване на сградния фонд; Други възможности за финансиране на проекти за енергийна ефективност.

14 – 17 март - Българска строителна седмица (BBW)/ Интер-експо център, София/. Най-авторитетната в страната международна специализирана изложба ще се проведе под патронажа на Министерството на регионалното развитие и благоустройството. Профил: Строителна техника, машини, инструменти, изолации, строителни материали, дограми, врати, прозорци, санитарно оборудване, зелено строителство, енергийна ефективност, фотограметрия, картография, геодезически инструменти. Целева група: Специалисти и широка публика.

14 – 17 март - АКВА-ТЕРМ 2012 / Интер-експо център, София/. Това е първото издание у нас на уникално по рода и мащабите си международно изложение за отопление, вентилация, климатизация, водоснабдяване и канализация, екологични технологии, басейни и възобновяема енергия. АКВА-ТЕРМ е запазена марка на австрийската фирма REED EXHIBITIONS, която е световен лидер в организирането на изложбени събития.

15 март - Обучение: "Планиране и отчетност за мениджъри"/ Учебна зала на Рейвън Консултинг, София/ . Целта на семинара е да изгради практически знания и умения по отношение на планирането и отчетността като ключове мениджърски функции.

15 март - iСеминар: "Оптимизирай бизнеса си"/ Кемпински Хотел Зографски, София/. В този iСеминар ще имате възможност да се научите да управлявате сайтовете си сами, като фокус ще бъде оптимизацията на вашия бизнес. Лекторите на iСеминар имат богат опит в реалния и работещ интернет бизнес при оптимизирането на уебсайтове и консултирането на малки и средни български компании. Всички участници в iСеминар ще получат сертификат за участие и ще имат възможност да участват в дискусиите на семинара, както и да зададат своите въпроси лично към лекторите.

15 март - CEO@UNIVERSITY: Среща с Георги Георгиев, Country Manager на Adecco Bulgaria/ Нов Български Университет, София/. Събитието е организирано от Център за качеството и кариерно развитие и Студентският съвет на Нов Български Университет, съвместно с водещата кариерна медия в България Jobs.bg и CEO.bg.  Инициативата CEO@UNIVERSITY среща лидери на водещи компании от различни индустрии със студенти от водещи университети в страната. По време на тези срещи студентите имат възможността да зададат своите въпроси на хората, вземащи решения в най-големите компании в България. А лидерите от своя страна могат да научат повече за възгледите на младите хора.

15 – 16 март - Семинар: "Контролинг и финансов мениджмънт за специалисти"/ Европейски Мениджмънт Център/ . Програмата на семинара представя три модерни методи за контролинг и финансов мениджмънт, илюстрирани с казуси. Обучението ще ви помогне да реагирате бързо и гъвкаво под натиска на бързо променящите се пазари.

20 март - Конференция: "Бизнес и образование"/ х-л „Шератон”, София/. Събитието ще направи анализ на един от най-сериозните проблеми за дългосрочното развитие на България – ниското качество на образованието и липсата на връзка между него и бизнеса. Целта на конференцията е да помогне за формулирането на ясна визия за сектора и конкретни стъпки за реформирането му. Източник: EventBox

Очаквайте третата част на „Бизнес събития през март” за периода 21-31 март.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Канцлерът Мерц очаква САЩ да освободят германското подразделение на „Роснефт“ от санкции
Ще плащаме ли „такса водомер”, без дори да ползваме вода?
Лидерите на страните от ЕС са направили първа крачка към използване на замразени руски активи в полза на Украйна
Гърция предоставя на концесии за природен газ четири блока край Пелопонес и Крит
Продажбата на активи на „Лукойл" ще става след решение на МС при одобрение от ДАНС
Инвеститорите използват наръчник от дотком ерата, за да избегнат рисковете от AI балон
Anthropic и Google Cloud сключват мащабна сделка за AI чипове
Времето: Топло и дъждовно. Жълт код за силен вятър е обявен в 25 области