Рецептата за успех на Shelly Group: Ключовият играч в света на IoT

Рецептата за успех на Shelly Group: Ключовият играч в света на IoT

Рецептата за успех на Shelly Group: Ключовият играч в света на IoT

През годините Shelly Group се утвърди като глобален лидер в IoT сферата и превърна своите решения в неразделна част от модернизацията и оптимизацията на различни аспекти от нашия живот. Решенията на българската компания вече са достъпни в над 100 пазара по света и тя става все по-предпочитана от желаещите да автоматизират бизнеса или дома си и да постигат енергийна ефективност без усилия.

Как започва всичко и как се раждат иновациите?

Първоначално компанията стартира под името Allterco с ярката визия да създава ефективни и лесни за употреба решения за автоматизация за дома и бизнеса. Shelly 1, първото умно реле на компанията, се появява на бял свят през 2018 г. без някой да предполага, че ще се превърне в основополагащ за компанията продукт, който въплъщава идеята, че всеки може да разполага с достъпни и работещи решения за автоматизация на бизнес сгради или частни домове.

Идеите се раждат в “Thinkering Lab” - мястото, където хардуерните и софтуерните инженери съвместно измислят какви проблеми да решават новите продукти и как да бъдат разработени. Екипите дискутират в детайл какви модификации са нужни и как предшествениците да бъдат усъвършенствани, като същевременно отговорят на бъдещите нужди на потребителите. Продуктов собственик проследява целия процес и насочва останалите членове на екипа как най-оптимално и бързо да извървят пътя по създаването на продукта. След като устройството е създадено, започва тестовия период с помощта на потребителите, които имат ексклузивната възможност да го тестват и дават своята обратна връзка за евентуални подобрения. Shelly Group се отличава с изключително голяма и отдадена общност от фенове, която е неизменна част от процеса по създаване на устройствата. Финалните етапи включват сертификацията и разпространението на IoT решенията в над 100-те пазара по света, на които компанията оперира.

Така само 5 години след представянето на Shelly 1 - през октомври 2023 г. компанията бележи ключов момент в историята си – над 10 милиона продадени умни устройства Shelly за дома по цял свят.

Модели от портфолиото на компанията. Снимка:Shelly Group

Ключови партньорства

В началото на октомври Shelly Group сключи ключово партньорство със световния мобилен оператор Vodafonen за оборудването на всички обекти на Vodafone в Африка с устройствата Shelly Pro. С помощта на решенията на Shelly Group 3EM Vodacom, африканското дъщерно дружество на Vodafone, ще измерва и следи потреблението на енергия в своите обекти.

По-рано през годината Shelly Group даде старт и на още един значим проект, свързан с успешната интеграция на умни устройства в зеления енергиен сектор. Партньорството с Zendure, водещ световен доставчик на мини соларни елeктроцентрали за дома и системи за съхранение на енергия, ще позволи на компанията да навлезе на пазара за управление на чиста енергия и да предоставя на крайните потребители интелигентни решения за дома.

Shelly Group продължава да усъвършенства портфолиото си, като предоставя иновативни решения не само за домове, но и за бизнеса. В началото на 2024 г. на най-голямото технологично изложение в света - CES в Лас Вегас компанията ще представи нови продукти, за да отговори на все по-големите нужди на своите клиенти.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ