Спад от 7,1% при продажбата на автомобили в Китай

Спад от 7,1% при продажбата на автомобили в Китай

Продажбите на автомобили в Китай са спаднали със 7,1% през първата половина на 2022 година спрямо миналата, съобщават от Асошиейтед Прес. Според индустриална група търсенето на най-големия световен пазар в индустрията се е повишило през месец юни.

Според данни на Китайската асоциация на производителите на автомобили, съобщени от китайската информационна агенция, продажбите от януари до юни възлизат на общо 12 милиона автомобила. Оценката е базирана на данни от големи компании, което предполага, че може да се промени по-късно.

Продажбите през юни са нараснали с 20,9% спрямо година по-рано до 2,4 милиона.

Продажбите на автомобили в Китай са ощетени заради безпокойството на потребителите от икономическия спад, както и от недостига на чипове и прекъсването на глобалните вериги за доставки поради пандемията.

Спадът свива паричния поток за глобалните производители на автомобили, които гледат към Китай, за да стимулират растежа на продажбите, и харчат милиарди долари, за да изпълнят правителствените квоти за продажби на електрически превозни средства.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 15 юли. Имен ден празнуват Владимир, Владимира, Влади, Владо
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14 до 20 юли
Тръмп обяви оръжие за Украйна за милиарди и заплаши Русия с мита от около 100%, ако до 50 дни няма споразумение
България е сред най-засегнатите от климатичните промени държави в Европа
Преходът към еврото вече започна: Левовите банкноти в обращение намаляват с 6% от началото на 2025 година
Върховният съд на САЩ даде зелена светлина за закриване на министерството на образованието
Великите слушатели използват три думи, за да пробият защитната черупка на събеседниците си
Годишната инфлация в България се ускори до 4.4%