Спад от 7,1% при продажбата на автомобили в Китай

Спад от 7,1% при продажбата на автомобили в Китай

Продажбите на автомобили в Китай са спаднали със 7,1% през първата половина на 2022 година спрямо миналата, съобщават от Асошиейтед Прес. Според индустриална група търсенето на най-големия световен пазар в индустрията се е повишило през месец юни.

Според данни на Китайската асоциация на производителите на автомобили, съобщени от китайската информационна агенция, продажбите от януари до юни възлизат на общо 12 милиона автомобила. Оценката е базирана на данни от големи компании, което предполага, че може да се промени по-късно.

Продажбите през юни са нараснали с 20,9% спрямо година по-рано до 2,4 милиона.

Продажбите на автомобили в Китай са ощетени заради безпокойството на потребителите от икономическия спад, както и от недостига на чипове и прекъсването на глобалните вериги за доставки поради пандемията.

Спадът свива паричния поток за глобалните производители на автомобили, които гледат към Китай, за да стимулират растежа на продажбите, и харчат милиарди долари, за да изпълнят правителствените квоти за продажби на електрически превозни средства.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 24 декември. Бъдни вечер! Имен ден празнуват Евгени, Евгения, Жени
Пентагонът добавя Grok на Илон Мъск към арсенала си от инструменти за изкуствен интелект
Как философията може да помогне в борбата с бърнаута
Лари Елисън лично гарантира над 40 млрд. долара за офертата на Paramount за придобиване на Warner Bros.
Цитат на деня
Водещите централни банки осъществиха най-голямото разхлабване на паричната политика от 2008 г. насам
Властите в Белград се отказаха от празненствата за Нова година
Германското министерство на отбраната нарече стратегията за национална сигурност на САЩ „документ за развод“