„Девин“: Не заблуждаваме потребителите!

„Девин“: Не заблуждаваме потребителите!

Ден след като Комисията за защита на потребителите (КЗП) обвини „Девин“, че използва заблуждаваща търговска практика, от компанията излязоха с официално становище, което отхвърля това твърдение. В становището на КЗП се посочваше, че компанията заблуждава потребителите, предлагайки изворна вода, добита от извор „Балдаран”, който е в землището на с. Фотиново, а не от находището в Девин. Комисията дори забрани на „Девин“ да продава изворната си вода.

От компанията за бутилиране на минерална и изворна вода обясниха, че са получили лично от КЗП разрешение да продават по този начин водата си още през 2005 г.

„Изворна вода „Девин“ е пусната на българския пазар през 2005 година и още с лансирането й на пазара е получила официално потвърждение от комисията, че както Изворна вода „Девин“, така и Минерална вода „Девин“ отговарят на разпоредбите на Закона за защита на потребителите и няма риск да подведат потребителите.“ Това се казва в становището на компанията.

В него се посочва, че компанията вече е обжалвала административния акт пред КЗП и аргументите й са депозирани във ведомството.

В позицията на „Девин“ се посочва още:

„На етикета на Изворна вода „Девин“ е посочен съгласно изискванията извор Балдаран като водоизточник, от който се добива изворната вода, и това не е променяно от пускането на продукта на пазара. От тогава досега, за почти 10-годишната история на Изворна вода „Девин“, марката последователно следва стратегията си за надлежно информиране на потребителите.

Компанията „Девин“ има регистрирани две европейски търговски марки DEVIN, които  действат на територията на всички страни от Европейския съюз, включително и в нашата страна, и които й дават единственото право да използва търговската марка DEVIN както за изворна, така и за минерална вода.

„Девин“ АД ще защити правотата на позицията си пред всички отговорни държавни институции и преди влизане в сила на един административен акт, всички изявления в медиите разглеждаме като необосновани и подвеждащи, както нашите бизнес партньори, така и потребителите“.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ