Юнайтед Груп излезе с отворено писмо за готвена платена кампания срещу дейността ѝ в България

Юнайтед Груп излезе с отворено писмо за готвена платена кампания срещу дейността ѝ в България

Собственикът на телекома Виваком и Нова телевизия Юнайтед Груп излезе с отворено писмо до медиите, в което оповести, че се подготвя кампания срещу дейността на Групата в България. 

"Юнайтед Груп" получи информация, че голяма международна компания и конкурент предлага възнаграждение на журналисти, за да публикуват нападки срещу Групата в България с цел уронване на нашата репутация.", се казва в писмото

"Юнайтед Гур подкрепя силните и независими медии в региона. Вярваме, че това е критично важно за всяка добре функционираща демокрация.  Медиите, собственост на Групата, спазват най-високи редакционни и етични стандарти. Убедени сме, че и колегите от другите медии в България не биха приели непрофесионални предложения за заплащане за публикации с невярна и/или неточна информация. Ако това се случи, ще предприемем необходимите стъпки за защита на нашата репутация, включително и в съда.", посочват от Групата в отвореното писмо.

Юнайтед Груп е медиен доставчик в Югоизточна Европа, който притежава и управлява както телекомуникационни платформи, така и средства за масова информация. Компанията оперира в 8 държави. У нас тя е собственик на Виваком, Нова Телевизия, радиостанциите Витоша, Веселина, Меджик ФМ и Дъ Войс, Дъ Войс ТВ, Меджик ТВ и вестниците Монитор и Телеграф.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Времето: Слънчево с температури до 37 градуса
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?