Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Меtа внедрява изкуствен интелект в социалните мрежи за изработване и таргетиране на рекламите

Американската Meta, която притежава социалните мрежи Facebook и Instagram, планира напълно да автоматизира създаването и таргетирането на реклами до края на 2026 г., използвайки изкуствен интелект, пише The Wall Street Journal, позовавайки се на информирани източници. Meta вече предлага инструменти с изкуствен интелект за създаване на вариации на съществуваща реклама и извършване на малки промени в нея, преди да се насочи към Facebook и Instagram. Сега компанията иска изкуственият интелект да може да създава реклама от нулата.
Предполага се, че рекламодателят ще може да качи изображение на продукта, да посочи бюджета, а изкуственият интелект ще създаде изцяло рекламата, включително изображения, видеоклипове и текст. След това системата ще определи към кои потребители на социалните медии да се насочи и ще предостави бюджетни предложения.
Meta също така планира да добави възможност за персонализиране на рекламите с помощта на изкуствен интелект, така че потребителите да могат да виждат различни версии на една и съща реклама в зависимост от редица фактори, като например геолокация. Например, в заснежен район потребителят би видял реклама за кола, която се движи нагоре по хълма, докато в града потребителят би видял същата кола, която се движи по градска улица.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.