Шварценегер и Сталоун завладяха българския бокс-офис
Филмът "Невъзможно бягство" с Арнолд Шварценегер и Силвестър Сталоун в главните роли е най-гледаният за миналия уикенд у нас.
Екшънът, чието действие се развива в един от най-укрепените и строго охранявани затвори и в който играят още Вини Джоунс и рапарът 50 Cent, е гледан от 8 561 зрители и събра 67 504 лева от билетите им за първите три дни на големия екран у нас.
"Облачно, с кюфтета 2: Отмъщението на огризките" е на втора позиция след третия уикенд у нас. Триизмерната анимация е вече с 32 812 зрители и има 288 814 лева приходи.
На трето място в българския бокс-офис е "Кумба". Историята на зебрата Кумба, антилопата гну Мама Ви, щрауса Брадли и леопарда Фанго в триизмерен вариант е гледана от 4 686 зрители и има 41 386 лева приходи от билети за първите три дни на екраните у нас.
Месец след излизането й на екран "Гравитация" на Алфонсо Куарон е на четвърта позиция. Триизмерната разходка в околоземна орбита със Сандра Бълок и Джордж Клуни е гледана от общо 36 168 зрители и има 379 391 лева приходи.
На пета позиция е "Надцакването" с Бен Афлек и Джъстин Тимбърлейк. Криминалният екшън е гледан от общо 50 657 зрители и има 375 571 зрители след пет седмици по екраните у нас.
Трилърът "Кери" е на шеста позиция след десет дни по екраните у нас. Засега е гледан от 10 471 зрители и има 75 561 лева от билетите им.
Романтичната комедия "Въпрос на време" е на седмо място в топ 10. Историята с леките скокове във времето и опитите на главния герой Тип да си намери приятелка е гледана от 7 673 зрители и има 65 402 лева от билетите им за десетте дни на екран у нас.
На осма позиция е "Коза Ностра", съобщи БТА. Филмовият екшън, примесен с доза комедийни елементи, в който играят Томи Лий Джоунс, Робърт Де Ниро и Мишел Пфайфър, е вече с 52 289 зрители и 393 504 лева от билетите им след почти два месеца по екраните у нас.
В началото на третия месец след излизането им на екран у нас "Смърфовете 2" са на девета позиция сред най-гледаните филми. Триизмерното приключение на смърфовете и битката им за запазванена смърфското село от Гаргамел е гледано от 96 419 зрители и има 814 437 лева от билетите им.
Десет дни след излизането му на големия екран на десето място е "Това е краят". Филмът, в който играят мнозина от младите звезди от американските сериали, които попадат в центъра на Апокалипсиса, е гледан от 3 563 души и има 26 582 лева приходи.
Ключови думи
|
|
Meta инвестира 1,5 милиарда долара в AI център за данни в Тексас
Компании |Администрацията на САЩ е упълномощила ЦРУ за тайни операции във Венецуела
Свят |Digital age: Техно пробиви и открития
Технологии |Уолстрийт вярва, че бумът в цената на златото и среброто далеч не е приключил
Финанси |Румен Радев в писмо до НСО: От 20 октомври ще пътувам с личния си автомобил
Политика |Москва предаде на САЩ 350 страници документи за убийството на президента Джон Кенеди
Свят |Ризантела: Орхидеята, която цъфти под земята
Любопитно |Тръмп: Израел може да поднови боевете в Газа, ако "Хамас" не спази споразумението за прекратяване на огъня
Свят |Свръхзареден витамин K може да помогне на мозъка да се самолекува
Наука и Здраве |Времето: Остава облачно, сутринта и с мъгли
България |Палеонтолози откриха най-дългата пътека за разходки на динозаврите
Любопитно |На днешната дата, 16 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Палестинската автономия започва кампания в Европа за признаване на палестинската държава
Свят |ADVERTORIAL

Защо автоматизацията с чатботове е ключът към успеха на вашия бизнес: Преглед на възможностите и ролята на AI-Masters агенцията

GROHE Dice: когато дизайнът срещне DIY и превърне ремонта на банята в бизнес казус с бърза възвръщаемост

Коментари
Няма въведени кометари.