Японците не искат 3D телевизори
Докато производителите на 3D телевизори се борят за водещи позиции на пазара, японците не искат и да чуват за тях.
Въпреки че японският пазар е рай за високотехнологичните компании, 70% от местните потребители не се интересуват от 3D телевизорите и нямат намерение да купуват такъв за дома си.
Две трети от анкетираните японски граждани са заявили, че липсата им на интерес към новите технологии се дължи на неприятните специални очила за 3D кино и прекалено високите цени на стоките, посочи проучване, цитирано от „Франс прес”.
Стратегията на производителите на електроника като Panasonic и Sony Corp, които пренаситиха японския пазар с 3D техника, май няма да се окаже успешна.
Всички те се надяват, че бумът на този вид технология в кината ще се пренесе и във всекидневните стаи, благодарение на филми като“Аватар“и“Алиса в страната на чудесата“.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |Цитат на деня
Цитат на деня |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |На днешната дата, 1 ноември. Ден на народните будители
На днешната дата |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Заради липса на пратки закриват над 200 пощенски клонове в Гърция
Свят |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |На фокус следващите седем дни: Липсващи данни, петролни санкции и лихвени проценти
Финанси |Истински късмет: Рибар, търсещ червеи, се натъкна на монети от Средновековието
Любопитно |„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Свят |На днешната дата, 1 ноември. Ден на народните будители
На днешната дата |Коледните бонуси в Словения стават задължителни
ЕС |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.