Медийният магнат Рупърт Мърдок се разведе с четвъртата си съпруга 

Медийният магнат Рупърт Мърдок се разведе с четвъртата си съпруга 

Австралийският медиен магнат Рупърт Мърдок и четвъртата му съпруга Джери Хол вече са официално разведени след продължил шест години брак, предаде Франс прес, позовавайки се на адвокатката на американската манекенка и актриса.

"Те остават добри приятели и си пожелават всичко най-добро занапред", каза Джуди Полър. 

Деветдесет и една годишният Мърдок и 66-годишната Джери сключиха брак на церемония в Лондон през 2016 г. Двойката често даваше храна на таблоидите, които описваха бракосъчетанието им в "Спенсър Хаус" и празненствата в Ню Йорк по случай 90-ия юбилей на медийния магнат и милиардер миналата година.

Четвъртият развод на Рупърт Мърдок, чието състояние според "Форбс" възлиза на 17 милиарда долара, не се очаква да окаже влияние върху структурата на международната му медийна империя, тъй като магнатът и г-жа Хол са подписали предбрачен договор, според в. "Ню Йорк таймс", който съобщи за развода през юни, позовавайки се на два анонимни източника. 

Освен с Джери Хол, Мърдок има зад гърба си още три провалени брака - със стюардесата Патриша Букър, с журналистката Анна Ман, която според медиите е получила 1 милиард долара след развода им, и предприемачката Уенди Денг, предава БТА. 

Рупърт Мърдок е баща на шест деца. Джери Холи има четири деца от връзката си с фронтмена на "Ролинг стоунс" Мик Джагър, продължила от 1977 до 1999 г., припомня агенцията. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Времето: Слънчево с температури до 37 градуса
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?