Държавите в реклама: Хърватия

2786 часа слънце през годината. 1244 острова. 576 вида риби… С всички тези цифри се гордее Хърватия. И акцентира върху тях в последната си туристическа реклама.

Идеята на рекламния филм е да представи страната като спокойно, красиво място за отмора – "Средиземноморието, каквото беше отдавна".

Филмът се отличава с това, че в него липсват влюбени, млади двойки, дискотеки и шумни партита, както в рекламата на много други държави (включително в тази на съседна Румъния, например). Фокусът в туристическата реклама на Хърватия е върху представянето на страната като място, идеално за почивка и релаксация.

Рекламата можете да видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 26 март. Имен ден празнуват Габриел, Габриела, Габи, Гавраил, Гаврил
Аварийният комплект, който ЕС иска да имате, за да оцелеете 72 часа при криза
Как да изпъкнете, когато шефът има други фаворити
Световната асоциация по лека атлетика въвежда задължителни тестове за пола на състезателките
Цитат на деня
6 задължителни качества, които трябва да притежават бъдещите лидери
5 начина да се изправите срещу шефа, без да рискувате работата си
Депутатите решават дали да възстановят ПГ на МЕЧ, от партията организират протест пред парламента