Държавите в реклама: Хърватия


2786 часа слънце през годината. 1244 острова. 576 вида риби… С всички тези цифри се гордее Хърватия. И акцентира върху тях в последната си туристическа реклама.

Идеята на рекламния филм е да представи страната като спокойно, красиво място за отмора – "Средиземноморието, каквото беше отдавна".

Филмът се отличава с това, че в него липсват влюбени, млади двойки, дискотеки и шумни партита, както в рекламата на много други държави (включително в тази на съседна Румъния, например). Фокусът в туристическата реклама на Хърватия е върху представянето на страната като място, идеално за почивка и релаксация.

Рекламата можете да видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Премиерът: Не е време за избори
Лидерите на ЕС искат бързи действия за отключване на замразени руски активи за финансиране на Украйна
Тръмп и Путин ще се срещнат в Будапеща
Краят на октомври наближава, а Бюджет 2026 все още го няма. Лакомство или пакост?
Понижения на борсите в Европа на фона на загубите в банковия сектор*
Ключовите двигатели на икономическия растеж в България и Югоизточна Европа
Защо автоматизацията с чатботове е ключът към успеха на вашия бизнес: Преглед на възможностите и ролята на AI-Masters агенцията
Трети ден без кворум в парламента