d:istinkt: Превръщаме потребителите във фенове

d:istinkt: Превръщаме потребителите във фенове

Основана през 2001 г. като компания за цялостно обслужване в областта на стратегическите комуникации консултантска компания, днес портфолиото на d:istinkt се фокусира върху бизнес консултации, стратегически комуникации, връзки с обществеността, креативен PR, дигитални комуникации, КСО и управление на кризи. Агенцията помага на компаниите да оформят своите брандове, за да постигнат запомняща се и изключителна идентичност и да преосмислят начина, по който подхождат към своите потребители.

d:istinkt е реализирала множество комуникационни проекти в България, Косово, Босна и Херцеговина, Малта, Португалия и Естония. Компанията си партнира с големи и малки проекти с различни клиенти - от бутикови марки до пазарни лидери, международни организации, държавни институции, корпорации и неправителствени организации. В над 20-годишната си история d:istinkt е работила за 350 бранда, с които е реализирала над 740 кампании в различни индустрии, включително телекомуникации, фармация и здравеопазване, бързооборотни стоки, образование, логистика, финанси.

Списъкът включва брандове като Лидл България, Теленор България, CETIN България, издателство Клет България с брандовете си Анубис, Булвест, Асоциацията на Кеймбридж училищата в България, Speedy, Samsung Climate Solutions, Европейски парламент, Европейска комисия, фармацевтичния лидер SOBI, Reckitt, TELUS International, КЗП, Gilead, Abbvie, МВР, Unicef и други. 

В специалното издание на списание "Мениджър" Creative Bulgaria може да прочетете повече информация за това какъв екип стои зад агенцията, както и някои от най-интересните проекти, които е реализирал:

Creative Bulgaria е налично в мобилното приложение на списание "Мениджър" - ZinZin.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Никола Саркози влезе в затвора
Дигиталното евро – новата основа на европейската финансова инфраструктура
Представители на банки: Поколението Z напуска сектора в търсене на предприемачески възможности
Санае Такаичи: Новото лице на властта в Япония
Новата икономика: AI трябва да бъде благодат за развиващите се пазари, но някои инвеститори не са убедени
Васил Терзиев предлага актуализация на столичния бюджет
Борсовият индекс SOFIX стана на 25 години. Кои бяха първите компании в него?
Самолет кацна аварийно в САЩ, след като мистериозен обект счупи предното му стъкло