Как "Изпечен" сготви продуктовото позициониране в интернет

Как Изпечен сготви продуктовото позициониране в интернет

Нещо като експеримент, нещо като успешен сериал, изобщо като нищо, което сте гледали на българския медиен пазар. Ако трябва да се заиграем с едно знаменито заглавие на американския писател Уилям Сароян, вероятно така би звучал ситкомът „Изпечен“.

Това е първият български интернет сериал, който е замислен специално за рекламодатели, финансиран е само и единствено през реклама и където дори продуктовото позициониране е обект на осмиване. Негови създатели са известният български режисьор и продуцент Димитър Митовски („Под прикритие“, „Стъклен дом“, „Мисия Лондон“ и др.) и агенция MediaClub, която помага за привличането на рекламодатели и след това отговаря за промотирането на продукцията в YouTube и Facebook.

„Изпечен“ е различен и с това, че се опитва да се възползва максимално от възможностите да интегрира рекламни послания и марки в качествено съдържание. Законодателните промени от 2008 г. развързаха ръцете на продуцентите в телевизиите и радиостанциите да вкарват продуктово позициониране в своята програма. Но тази възможност не бе разгърната в целия ѝ потенциал.

Creative Bulgaria 2021 е налично в мобилното приложение на списание "Мениджър" - ZinZin.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 14 декември. Имен ден празнуват Снежана, Снежа, Снежанка
Първите климатични мигранти пристигат в Австралия от потъващия Тувалу в Южния Пасифик
Лидерът на опозицията в Турция: Събрани са над 25 млн. подписа в подкрепа на кандидатурата на Екрем Имамоглу за президент
Германците искат руските активи в Европа да бъдат използвани за Украйна
Касите на БНБ с извънредно работно време заради еврото
70 години от приемането на България за член на ООН
Времето: Предимно слънчево с температури до 12 градуса
Какво можем да научим за лидерството от шефовете на JP Morgan, Netflix и Nasdaq?