Как "Изпечен" сготви продуктовото позициониране в интернет

Как Изпечен сготви продуктовото позициониране в интернет

Нещо като експеримент, нещо като успешен сериал, изобщо като нищо, което сте гледали на българския медиен пазар. Ако трябва да се заиграем с едно знаменито заглавие на американския писател Уилям Сароян, вероятно така би звучал ситкомът „Изпечен“.

Това е първият български интернет сериал, който е замислен специално за рекламодатели, финансиран е само и единствено през реклама и където дори продуктовото позициониране е обект на осмиване. Негови създатели са известният български режисьор и продуцент Димитър Митовски („Под прикритие“, „Стъклен дом“, „Мисия Лондон“ и др.) и агенция MediaClub, която помага за привличането на рекламодатели и след това отговаря за промотирането на продукцията в YouTube и Facebook.

„Изпечен“ е различен и с това, че се опитва да се възползва максимално от възможностите да интегрира рекламни послания и марки в качествено съдържание. Законодателните промени от 2008 г. развързаха ръцете на продуцентите в телевизиите и радиостанциите да вкарват продуктово позициониране в своята програма. Но тази възможност не бе разгърната в целия ѝ потенциал.

Creative Bulgaria 2021 е налично в мобилното приложение на списание "Мениджър" - ZinZin.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Астрономи откриха неизвестна досега квазилуна близо до Земята
Полша спря търговски трафик за 25 млрд. евро между ЕС и Китай със затварянето на границата с Беларус
Имението на прочутия режисьор Дейвид Линч в Холивуд се продава за 15 милиона долара
На днешната дата, 19 септември. Рождениците днес
Поемете контрола върху историята на вашата марка
Децата ще могат да подават сигнали за насилие през специално приложение
Създайте дома на мечтите си: Елегантност и функционалност в перфектен баланс