В търсене на уникалния подход

В търсене на уникалния подход

Начинът, по който маркетирате компанията си, е ключът към това да я направите запомняща се и успешна, но е важно да имате предвид, че маркетингът не е „с един размер за всички“, съветва Нанси Солари в своя публикация за Entrepreneur.

Избирането на уникален ъгъл, от който да маркетирате бранда си, може да е предизвикателен процес, затова Солари споделя няколко важни точки, които да не пропускате.

Опознайте потребителя

Невъзможно е да се харесате на всички, дори и да искате. Ако нямате ясна представа за човека, който искате да купува или използва продукта ви, маркетинг усилията ви няма да адресират никакви специфични потребителски нужди, което е объркващо.

Проверете дали потребителите ви:

  • Са част от определена възрастова група;
  • Живеят в определен район;
  • Имат специални нужди;
  • Работят в конкретни индустрии.

Тези въпроси ще ви помогнат да създадете по-добър образ на идеалния клиент, с който може да изберете маркетинг тактики, съвпадащи с начина, по който този клиент пазарува, комуникира или намира информация.

Покажете разликите

Може да се почувствате зле от това да управлявате бизнес, ако сте в силно конкурентна индустрия. За начало посочете чертите, които ви отличават и ви правят уникални. Ето и някои възможности:

  • Вие малък бизнес, който използва само ресурси от местни източници ли сте?
  • Вашите цени надминават ли тези на всички останали?
  • Предлагате ли по-широка гама от продуктови опции спрямо конкуренцията?
  • Предлагате ли превъзходно обслужване на клиентите или впечатляващи наличности?

Изградете образ

Ако на даден бизнес му липсват мисия или не е изяснил целите си, хората няма да знаят какво означава той и ще им е трудно да го подкрепят.

Спомнете си за момента, в който ви е хрумнала идеята за бизнеса. Може би сте искали да работите по вече съществуващ продукт или нещо уникално? С изграждането на тази основа сте създали бизнес, който въплъщава вашия стил на лидерство и личност и това е друг начин да идентифицирате уникален маркетинг подход.

Когато маркетингът отразява ценностите и чертите на бизнеса, неговите рекламни кампании карат компанията да блести с оригиналност. Като включите и мисията на вашата организация в тези реклами, създавате отличителна позиция в съзнанието на клиентите.

***

Намирането на уникалния маркетинг подход може да е обезсърчаващо на моменти, но ще подхрани способността ви да се наложите като лидери в дългосрочен план. Когато разберете идеалния си потребител, може по-добре да се съсредоточите върху насочването към потенциални купувачи и създаването на лоялни фенове. Ако креативно предавате позицията и целите на компанията си в своите кампании, тогава ще станете запомнящи се във вашата индустрия.

По материал на Нанси Солари в Entrepreneur

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
На днешната дата, 25 декември. Рождество Христово, Коледа
Проруски хакери твърдят, че са извършили кибератака срещу Френската пощенска служба
Токио събра златото, среброто и бронза за олимпийските медали от стари електронни устройства
В Индия има най-много милиардери – цели 69
Най-забавните и хапливи реплики на известни личности
Зеленски: Последният мирен план предвижда възможно изтегляне на Украйна от изтока
Хоумър Симпсън е най-великият филмов и тв герой на новото време