В търсене на уникалния подход

В търсене на уникалния подход

Начинът, по който маркетирате компанията си, е ключът към това да я направите запомняща се и успешна, но е важно да имате предвид, че маркетингът не е „с един размер за всички“, съветва Нанси Солари в своя публикация за Entrepreneur.

Избирането на уникален ъгъл, от който да маркетирате бранда си, може да е предизвикателен процес, затова Солари споделя няколко важни точки, които да не пропускате.

Опознайте потребителя

Невъзможно е да се харесате на всички, дори и да искате. Ако нямате ясна представа за човека, който искате да купува или използва продукта ви, маркетинг усилията ви няма да адресират никакви специфични потребителски нужди, което е объркващо.

Проверете дали потребителите ви:

  • Са част от определена възрастова група;
  • Живеят в определен район;
  • Имат специални нужди;
  • Работят в конкретни индустрии.

Тези въпроси ще ви помогнат да създадете по-добър образ на идеалния клиент, с който може да изберете маркетинг тактики, съвпадащи с начина, по който този клиент пазарува, комуникира или намира информация.

Покажете разликите

Може да се почувствате зле от това да управлявате бизнес, ако сте в силно конкурентна индустрия. За начало посочете чертите, които ви отличават и ви правят уникални. Ето и някои възможности:

  • Вие малък бизнес, който използва само ресурси от местни източници ли сте?
  • Вашите цени надминават ли тези на всички останали?
  • Предлагате ли по-широка гама от продуктови опции спрямо конкуренцията?
  • Предлагате ли превъзходно обслужване на клиентите или впечатляващи наличности?

Изградете образ

Ако на даден бизнес му липсват мисия или не е изяснил целите си, хората няма да знаят какво означава той и ще им е трудно да го подкрепят.

Спомнете си за момента, в който ви е хрумнала идеята за бизнеса. Може би сте искали да работите по вече съществуващ продукт или нещо уникално? С изграждането на тази основа сте създали бизнес, който въплъщава вашия стил на лидерство и личност и това е друг начин да идентифицирате уникален маркетинг подход.

Когато маркетингът отразява ценностите и чертите на бизнеса, неговите рекламни кампании карат компанията да блести с оригиналност. Като включите и мисията на вашата организация в тези реклами, създавате отличителна позиция в съзнанието на клиентите.

***

Намирането на уникалния маркетинг подход може да е обезсърчаващо на моменти, но ще подхрани способността ви да се наложите като лидери в дългосрочен план. Когато разберете идеалния си потребител, може по-добре да се съсредоточите върху насочването към потенциални купувачи и създаването на лоялни фенове. Ако креативно предавате позицията и целите на компанията си в своите кампании, тогава ще станете запомнящи се във вашата индустрия.

По материал на Нанси Солари в Entrepreneur

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ