Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|В търсене на уникалния подход
Начинът, по който маркетирате компанията си, е ключът към това да я направите запомняща се и успешна, но е важно да имате предвид, че маркетингът не е „с един размер за всички“, съветва Нанси Солари в своя публикация за Entrepreneur.
Избирането на уникален ъгъл, от който да маркетирате бранда си, може да е предизвикателен процес, затова Солари споделя няколко важни точки, които да не пропускате.
Опознайте потребителя
Невъзможно е да се харесате на всички, дори и да искате. Ако нямате ясна представа за човека, който искате да купува или използва продукта ви, маркетинг усилията ви няма да адресират никакви специфични потребителски нужди, което е объркващо.
Проверете дали потребителите ви:
- Са част от определена възрастова група;
- Живеят в определен район;
- Имат специални нужди;
- Работят в конкретни индустрии.
Тези въпроси ще ви помогнат да създадете по-добър образ на идеалния клиент, с който може да изберете маркетинг тактики, съвпадащи с начина, по който този клиент пазарува, комуникира или намира информация.
Покажете разликите
Може да се почувствате зле от това да управлявате бизнес, ако сте в силно конкурентна индустрия. За начало посочете чертите, които ви отличават и ви правят уникални. Ето и някои възможности:
- Вие малък бизнес, който използва само ресурси от местни източници ли сте?
- Вашите цени надминават ли тези на всички останали?
- Предлагате ли по-широка гама от продуктови опции спрямо конкуренцията?
- Предлагате ли превъзходно обслужване на клиентите или впечатляващи наличности?
Изградете образ
Ако на даден бизнес му липсват мисия или не е изяснил целите си, хората няма да знаят какво означава той и ще им е трудно да го подкрепят.
Спомнете си за момента, в който ви е хрумнала идеята за бизнеса. Може би сте искали да работите по вече съществуващ продукт или нещо уникално? С изграждането на тази основа сте създали бизнес, който въплъщава вашия стил на лидерство и личност и това е друг начин да идентифицирате уникален маркетинг подход.
Когато маркетингът отразява ценностите и чертите на бизнеса, неговите рекламни кампании карат компанията да блести с оригиналност. Като включите и мисията на вашата организация в тези реклами, създавате отличителна позиция в съзнанието на клиентите.
***
Намирането на уникалния маркетинг подход може да е обезсърчаващо на моменти, но ще подхрани способността ви да се наложите като лидери в дългосрочен план. Когато разберете идеалния си потребител, може по-добре да се съсредоточите върху насочването към потенциални купувачи и създаването на лоялни фенове. Ако креативно предавате позицията и целите на компанията си в своите кампании, тогава ще станете запомнящи се във вашата индустрия.
По материал на Нанси Солари в Entrepreneur
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.