Реклама на готварска фурна надмина по ефективност мегакампаниите на Samsung и Apple


Тази реклама на новата готварска фурна и на модерната съдомиялна машина на Frigidaire надмина по ефективност ТВ спотовете на Samsung и Apple в САЩ през третото тримесечие на годината. Тя се смята за №1 по ефективност в американския телевизионен ефир в този период. За такава я обявиха маркетинг експертите в Ace Matrix. Те измерват как ТВ зрителите в Америка възприемат националните ТВ реклами в скала от 1 до 950. На нея отреждат най-много точки - 691.

За рекламистите по целия свят не е изненада, че видеата на Samsung и Apple се вписват в топ 10 на най-ефективните US реклами в последно време. Изненада е обаче, че списъкът се оглавява от Frigidaire.

С тази реклама компанията за големи домакински електроуреди се завръща към телевизионното рекламиране за първи път от десетилетия насам. Поводът е навършването на 90 години от началото на историята й. В кадрите тя разказва историята си и посочва себе си като иновативна сила на пазара, задвижила внедряването на някои от най-важните битови електроуреди като фризера, пералнята, хладилника.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Заради западните санкции: Рекордни обеми петрол се съхраняват на танкери
Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
Уникална колекция от 46 жълти Ferrari-та отива за продажба на търг
Учени откриха бактерии, които ядат пластмаса в океана
EК временно спира изплащането на 215 млн. евро от Плана за възстановяване и устойчивост на България
Разузнаването на Южна Корея успя да измери пулса на лидера на Севера Ким Чен Ун
Три начина да подобрите качеството на вашите идеи
Бюджетните драми на Княжество България: Как се харчат държавните пари след Освобождението?