Реклама на деня: Трите стереотипа на отслабващите жени

LowLow е ирландска марка нискомаслени сирена. Вместо да създаде някоя от типичните реклами за диетична храна, в които нереално слаби жени дъвчат с пресилена наслада неапетитни продукти, тя реши да се подиграе с клишетата в този конкретен дял от рекламната индустрия.

В новата си реклама LowLow показва трите рекламни стереотипа на жената, която е на диета – Надменното момиче, Шантавото момиче и Момичето с кифличката. Всяка от тези повърхностни дами си има собствени проблеми. Надменната вечеря с крекери, за да се побере в джинсите си. Шантавата танцува, където и да отиде, защото явно в диетичната храна се слага и екстази. А Момичето с кифлата е толкова вманиачено по сладкишчетата, че ги вижда навсякъде като във филм на ужасите.

Клипът се подиграва на всички стереотипи, в които рекламодателите набутват жените, за да им продадат продуктите си. Видеото завършва с монтаж на дами, които се мерят на кантари под звуците на песничка с думите: „Те знаят, че ни унижават, но това е за наше добро, защото ще продължаваме да ви караме да се чувствате зле по отношение на храната, момичета!” Слоганът е: „Прилошава ли ви от клишета? И на нас”. Вижте.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
На днешната дата, 13 юли. Рождениците днес
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?
Рейтингова агенция Scope очаква ръст на германският дълг до 74% от БВП до 2030 г.