Изкуство замести рекламата в 22 000 британски билборда

Изкуство замести рекламата в 22 000 британски билборда

Над 22 000 билборда на автобусни спирки и метростанции във Великобритания бяха украсени с реплики на известни картини на мястото на рекламата в тях. Проектът Art Everywhere бе реализиран от съоснователя на компанията за газирани напитки Innocent Drinks Ричард Рийт, съобщи Adweek. В рамките на кампанията рекламодатели са дарили почти 4,7 милиона долара за закупуването на външна реклама, в която търговските съобщения да бъдат временно заместени с художествени творби. Призивът бил „да изпълним улиците си с изкуство и да отпразнуваме творческия талант и наследството на Великобритания”.

Показаните картини са 57 репродукции на известно британско изкуство, избрани от публика от списък, съставен от галерия Тейт и Художествения фонд в страната. Те включват произведения от 16 век до съвременни творби. Освен че е избрала кои картини да бъдат показани, публиката е участвала в проекта и като е правила дарения.

Изкуството украсява улиците на Англия, Северна Ирландия, Шотландия и Уелс в продължение на две седмици.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Слънцето се "събужда" и НАСА не знае причината
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Имате лош шеф? Ето как да се справите
Politico: България и още 5 страни от ЕС блокират предложения на ЕК за санкции срещу Израел
Бившият бразилски президент Жаир Болсонаро е диагностициран с рак на кожата
Работна ръка под наем: устойчиво решение или временна мярка за икономиката?
ChatGPT ще използва система за проверка на възрастта след смъртта на тийнейджър