Изкуство замести рекламата в 22 000 британски билборда

Изкуство замести рекламата в 22 000 британски билборда

Над 22 000 билборда на автобусни спирки и метростанции във Великобритания бяха украсени с реплики на известни картини на мястото на рекламата в тях. Проектът Art Everywhere бе реализиран от съоснователя на компанията за газирани напитки Innocent Drinks Ричард Рийт, съобщи Adweek. В рамките на кампанията рекламодатели са дарили почти 4,7 милиона долара за закупуването на външна реклама, в която търговските съобщения да бъдат временно заместени с художествени творби. Призивът бил „да изпълним улиците си с изкуство и да отпразнуваме творческия талант и наследството на Великобритания”.

Показаните картини са 57 репродукции на известно британско изкуство, избрани от публика от списък, съставен от галерия Тейт и Художествения фонд в страната. Те включват произведения от 16 век до съвременни творби. Освен че е избрала кои картини да бъдат показани, публиката е участвала в проекта и като е правила дарения.

Изкуството украсява улиците на Англия, Северна Ирландия, Шотландия и Уелс в продължение на две седмици.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 3 до 9 ноември
Тръмп: Не вярвам да влезем във война с Венецуела, но дните на Мадуро като президент са преброени
Интернет бе създаден тази седмица през 1969 г. - и веднага се срина
На днешната дата, 3 ноември. Ден на българския художник
Кристин Лагард припомня: Два месеца остават до присъединяването на България към еврозоната
Спадащите цени на панелите водят до глобален бум в соларната енергия - с изключение на САЩ
Зеленски с пакет от мерки за подпомагане на украинците през зимата